فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse 2019)
فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse 2019)

فیلم فانوس دریایی (The Lighthouse 2019)

R
بالای 18 سال
1 ساعت و 49 دقیقه
imdb logo
7.4/10 • 281.6K
metacritic logo
90%
rotten logo
83%
85%
امتیاز منتقدین
5 نقد
5 نقد
0 نقد
0 نقد
8
امتیاز کاربران سایت
1 نفر
1 نفر
0 نفر
0 نفر
؟
امتیاز شما
  • ژانر
  • کارگردان
    رابرت اگرز
  • نویسندگان
    رابرت اگرز، مکس اگرز
  • ستارگان
    رابرت پتینسون، ویلم دفو، پیر ریچارد
  • تاریخ انتشار
    جمعه 10 آبان 1398
  • کشور مبدا
  • زبان
    انگلیسی
  • مدت زمان
    1 ساعت و 49 دقیقه
  • بودجه
    11,000,000 دلار (تخمینی)
  • فروش دنیا
    18,095,509 دلار
  • فروش آمریکا و کانادا
    10,867,104 دلار
  • فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
    427,797 دلار

داستان فیلم فانوس دریایی

دو نگهبان فانوس دریایی در حالی که در دهه 1890 در جزیره ای دورافتاده و مرموز نیوانگلند زندگی می کنند، سعی دارند تا سلامت عقل خود را حفظ کنند.

85%
امتیاز منتقدین
5 نقد
5 نقد
0 نقد
0 نقد
8
امتیاز کاربران سایت
1 نفر
1 نفر
0 نفر
0 نفر
؟
امتیاز شما
85%
امتیاز منتقدین
5 نقد
5 نقد
0 نقد
0 نقد
100%
نوشته شده توسط Ben Croll.5 شهریور 1404
فراموش کنید واقعیت مجازی را، به سه‌بعدی توجه نکنید و حتی به فکر معرفی یک نرخ فریم جدید هم نباشید - غوطه‌ورکننده‌ترین تجربه سینمایی سال را می‌توان در «فانوس دریایی» رابرت اگرز یافت؛ یک رؤیای تب‌آلود سیاه و سفید قدیمی که در قاب جعبه‌ای ۱.۳۳:۱ فیلمبرداری شده و پر از زبان تخصصی و قدیمی است که با لذتی دیوانه‌وار توسط رابرت پتینسون، ویلم دفو و هیچ‌کس دیگر ارائه می‌شود. این فیلم فوق‌العاده است. این یک پر...
80%
نوشته شده توسط Manohla Dargis.30 مرداد 1404
ویلم دفو و رابرت پتینسون دو تا از مسحورکننده‌ترین - و به طرز لذت‌بخشی نگران‌کننده‌ترین - چهره‌ها را در سینما دارند. در «فانوس دریایی»، یک اثر گوتیک آمریکایی زیرکانه، رابرت اگرز، کارگردان، بازیگران را طوری نورپردازی و قاب‌بندی می‌کند که بر هر سطح استخوانی، هر چین و چروک صورت، حفره و نقطه ریز ته‌ریش تأکید شود. فیلمبرداری سیاه و سفید تیره، سایه‌ها و ناآرامی فیلم را عمیق‌تر می‌کند. همانند فیلم اولش «ج...
80%
نوشته شده توسط Chris Tilly.22 مرداد 1404
رابرت اگرز به وضوح از به چالش کشیدن خود، بازیگرانش و تماشاگرانش لذت می‌برد. دومین فیلم بلند او، حتی یک فیلم چالش‌برانگیزتر از فیلم اولش «جادوگر» است؛ این فیلم در سیاه و سفید تیره فیلمبرداری شده (با استفاده از نسبت تصویر مربعی ۱.۱۹:۱)، دوباره از گویش آن زمان استفاده می‌کند و حول یک پیش‌فرض می‌چرخد که سؤالات بیشتری مطرح می‌کند و پاسخ‌های کمتری نسبت به سلف خود ارائه می‌دهد. «فانوس دریایی» کمتر درباره...