فیلم اتاق مجاور (The Room Next Door 2024)
رده سنی:PG-13بالای 15 سال1 ساعت و 47 دقیقه



69%
امتیاز منتقدین
4 نقد
4 نقد
0 نقد
0 نقد
8
امتیاز کاربران سایت
1 نفر
1 نفر
0 نفر
0 نفر
؟
امتیاز شما
داستان فیلم اتاق مجاور
فیلم اتاق همسایه به کارگردانی و نویسندگی پدرو آلمودوار ساخته شده است و درباره اینگرید و مارتا است که در جوانی دوستان صمیمی بودند و در آن زمان با هم در یک مجله کار می کردند. اینگرید در ادامه تبدیل به یک رماننویس مشهور شد، در حالی که مارتا به گزارشگری جنگ پرداخت و شرایط زندگی آنها را از هم جدا کرد. پس از سال ها دوری و قطع ارتباط، آنها دوباره در یک موقعیت خاص اما به طرز عجیبی شیرین همدیگر را ملاقات می کنند. تیلدا سوئینتن، جولیان مور و جان تورتورو از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.
69%
امتیاز منتقدین
4 نقد
4 نقد
0 نقد
0 نقد
8
امتیاز کاربران سایت
1 نفر
1 نفر
0 نفر
0 نفر
؟
امتیاز شما
بازیگران فیلم اتاق مجاور
69%
امتیاز منتقدین
4 نقد
4 نقد
0 نقد
0 نقد
65%
نوشته شده توسط Ben Croll.20 مرداد 1404
در تلاش برای بررسی ضعف ساختاری «اتاق بغلی»، ناگزیر به یک پرحرفی ناشی از ترجمه نادرست برمیخوریم. این سیل صحبت در فیلمی درباره دو نویسنده که از تواناییهای ذاتی خود برای درک مرگ استفاده میکنند، ذاتی است. اما این کلمات کیفیتی غیرطبیعی دارند و نحو بیانی آنها کمتر به نویسندگان شبیه است تا به مدلهای زبان بزرگی که به ما نویسندگان گفته شده ممکن است روزی شغل ما را بگیرند. به نظر میرسد مسئله کمتر ترجمه ...
76%
نوشته شده توسط Monica Castillo.17 مرداد 1404
«اتاق بغلی» یک نمایش احساسی دو نفره بین دو غول بازیگری است. مور در نقش اینگرید، جایگزین تماشاگر است و سعی میکند با یک وظیفه غیرممکن به بهترین شکل کنار بیاید. اجرای سوئینتون به شیوهای متفاوت، باوقار است؛ اجرایش خویشتندارانه به نظر میرسد و شخصیتی را به تصویر میکشد که انگار از نظر فیزیکی درد را از چهرهاش دور نگه میدارد. با این حال، آخرین فیلم آلمادوار دقیقاً یک بازگشت به اوج برای این استادکار ...
66%
نوشته شده توسط Jesse Hassenger.8 مرداد 1404
چیزی در این درام صمیمی وجود دارد که حس ترجمه نادرستی را القا میکند، نه در زبان تحتاللفظی، بلکه در حس کلی تصویر. در اولین فیلم بلند انگلیسیزبان آلمادوار، مور نقش اینگرید را بازی میکند، نویسندهای که با دوست قدیمیاش مارتا (سوئینتون) دوباره ارتباط برقرار میکند. «اتاق بغلی» یک درام پرحرف و متفکرانه است که عمدتاً از گفتگوهای بین مارتا و اینگرید تشکیل شده است. برخی از آنها ریتم تصنعی کارهای غیرکمد...
65%
نوشته شده توسط Ben Croll.20 مرداد 1404
در تلاش برای بررسی ضعف ساختاری «اتاق بغلی»، ناگزیر به یک پرحرفی ناشی از ترجمه نادرست برمیخوریم. این سیل صحبت در فیلمی درباره دو نویسنده که از تواناییهای ذاتی خود برای درک مرگ استفاده میکنند، ذاتی است. اما این کلمات کیفیتی غیرطبیعی دارند و نحو بیانی آنها کمتر به نویسندگان شبیه است تا به مدلهای زبان بزرگی که به ما نویسندگان گفته شده ممکن است روزی شغل ما را بگیرند. به نظر میرسد مسئله کمتر ترجمه ...
76%
نوشته شده توسط Monica Castillo.17 مرداد 1404
«اتاق بغلی» یک نمایش احساسی دو نفره بین دو غول بازیگری است. مور در نقش اینگرید، جایگزین تماشاگر است و سعی میکند با یک وظیفه غیرممکن به بهترین شکل کنار بیاید. اجرای سوئینتون به شیوهای متفاوت، باوقار است؛ اجرایش خویشتندارانه به نظر میرسد و شخصیتی را به تصویر میکشد که انگار از نظر فیزیکی درد را از چهرهاش دور نگه میدارد. با این حال، آخرین فیلم آلمادوار دقیقاً یک بازگشت به اوج برای این استادکار ...
66%
نوشته شده توسط Jesse Hassenger.8 مرداد 1404
چیزی در این درام صمیمی وجود دارد که حس ترجمه نادرستی را القا میکند، نه در زبان تحتاللفظی، بلکه در حس کلی تصویر. در اولین فیلم بلند انگلیسیزبان آلمادوار، مور نقش اینگرید را بازی میکند، نویسندهای که با دوست قدیمیاش مارتا (سوئینتون) دوباره ارتباط برقرار میکند. «اتاق بغلی» یک درام پرحرف و متفکرانه است که عمدتاً از گفتگوهای بین مارتا و اینگرید تشکیل شده است. برخی از آنها ریتم تصنعی کارهای غیرکمد...