خطر فلش‌بک‌های زیاد در فیلم جدید شیطان‌کش

انتشار: 2 مرداد 1404 10:10
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
پاراج-
خطر فلش‌بک‌های زیاد در فیلم جدید شیطان‌کش

فیلم Demon Slayer: Infinity Castle با وجود انیمیشن بی‌نظیر، ممکن است به دلیل استفاده بیش از حد از فلش‌بک‌ها در حین مبارزات، با مشکل ضرباهنگ و خستگی مخاطب مواجه شود.

یک کلیشه رایج در انیمه‌های شونن

یکی از کلیشه‌های رایج و گاهی آزاردهنده در انیمه‌های شونن (Shonen)، قطع کردن یک مبارزه حساس برای نمایش فلش‌بک و گذشته شخصیت‌هاست. با وجود اینکه این تکنیک می‌تواند به عمق بخشیدن به شخصیت‌ها کمک کند، اما استفاده بیش از حد از آن می‌تواند ضرباهنگ داستان را از بین ببرد. به نظر می‌رسد این خطر، فیلم جدید «شیطان‌کش» (Demon Slayer) را تهدید می‌کند.

آیا قلعه بی‌نهایت این اشتباه را تکرار می‌کند؟

فیلم «شیطان‌کش: قلعه بی‌نهایت – قسمت ۱: بازگشت آکازا» (Demon Slayer: Infinity Castle – Part 1: Akaza Returns) قرار است سه مبارزه از حماسی‌ترین نبردهای این مجموعه را به تصویر بکشد. آرک داستانی این فیلم در مانگا، پر از فلش‌بک‌های طولانی برای شخصیت‌های درگیر در این نبردهاست.

ریسک از دست رفتن ضرباهنگ

با توجه به مدت زمان ۱۵۵ دقیقه‌ای فیلم، اگر استودیوی «یوفوتیبل» (Ufotable) بخواهد تمام این فلش‌بک‌ها را به طور کامل به تصویر بکشد، این ریسک وجود دارد که جریان هیجان‌انگیز مبارزات به طور مداوم قطع شود. این جابجایی مداوم در زمان و لحن، می‌تواند باعث سردرگمی و خستگی مخاطب شود و مانع از جذب کامل او در داستان گردد.

واکنش‌های اولیه از ژاپن

اگرچه واکنش‌های اولیه طرفداران ژاپنی به انیمیشن فیلم بسیار مثبت بوده، اما برخی از آن‌ها نیز به مشکلات مربوط به ضرباهنگ و انتخاب‌های روایی فیلم اشاره کرده‌اند. باید منتظر ماند و دید که آیا یوفوتیبل توانسته تعادل مناسبی میان اکشن و روایت گذشته برقرار کند یا خیر. این فیلم در تاریخ ۱۲ سپتامبر ۲۰۲۵ (۲۲ شهریور ۱۴۰۴) اکران جهانی خواهد شد.

منبع: Fandomwire

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست
پربازدیدترین مقالات
پربازدیدترین خبرها
جدیدترین مقالات