علی شادمان قرار است نمایشنامه «غروب مامان» نوشته احمد سلگی را همراه با جمعی از بازیگران در قالب یک برنامه نمایشنامهخوانی اجرا کند.
در خلاصه داستان این نمایشنامه آمده است:
«این کابوس لعنتی تا ابد رهام نمیکنه. هر شب خواب میبینم خونه داره میسوزه و خاکستر میشه و هیچ کاری از من برنمیاد.»
کارگردانی این نمایشنامهخوانی بر عهده علی شادمان است و او به همراه گروهی از بازیگران این اثر را اجرا خواهد کرد. در این برنامه، حسین ثمری، ندا جبرئیلی، شیما جعفرزاده، علی شادمان و عاطفه قاسمی به ترتیب حروف الفبا نقشخوانی خواهند کرد.
در بخش عوامل نیز مبین بهاروند مسئولیت موسیقی و طراحی صدا را بر عهده دارد و الهه پورسند به عنوان دستیار کارگردان در این پروژه حضور دارد.
این نمایشنامهخوانی در هفتم و هشتم تیرماه از ساعت ۲۰ و به مدت یک ساعت در سالن اکت برگزار میشود و تماشای آن برای مخاطبان بالای ۱۲ سال در نظر گرفته شده است.
علی شادمان سال گذشته نیز با حضور روی صحنه تئاتر تجربهای تازه را رقم زد و در نمایش «رامسس دوم» به کارگردانی رضا گوران در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به ایفای نقش پرداخت.