83%
نوشته شده توسط Maureen Lee Lenker.1 مرداد 1404
فیلم جدید سلین سانگ این سوال قدیمی را مطرح میکند: آیا باید برای عشق ازدواج کرد یا برای پول؟ اما این فیلم به جای اینکه یک کمدی-رمانتیک ساده باشد، با هوشمندی یک طنز اجتماعی گزنده و جذاب ارائه میدهد که بیشتر به آثار جین آستن شباهت دارد. سانگ با زیرکی از کلیشهها دوری میکند و شخصیت اصلیاش، لوسی، را نه یک شخصیت شرور، بلکه زنی پیچیده و مدرن به تصویر میکشد. داکوتا جانسون برای این نقش کاملاً بینقص ا...
70%
نوشته شده توسط Reuben Baron.23 تیر 1404
«مادیگرایان» یک «طعمه و جایگزینی» هوشمندانه است؛ فیلمی که از زیباییشناسی کمدی-رمانتیک استفاده میکند تا چیزی بسیار گزندهتر و تهاجمیتر را ارائه دهد. این یک نگاه بیرحمانه و نیمهطنزآمیز به دنیای مدرن دوستیابی است که در آن، افراد به کالا و آمار تقلیل مییابند.
داکوتا جانسون در نقش لوسی، یک کارچاقکن ازدواج که به عشق اعتقادی ندارد، اجرایی عالی ارائه میدهد و حس جدایی و ناراحتی شخصیتش را به خوبی ...
70%
نوشته شده توسط Shirley Li.26 تیر 1404
در دنیای «مادیگرایان»، تنها عددی که در روابط عاشقانه اهمیت دارد، ثروت خالص یک خواستگار است. این فیلم، دومین اثر سلین سانگ پس از فیلم تحسینشده «زندگیهای گذشته»، نگاهی عملگرایانه و فاقد احساسات به دنیای مدرن دوستیابی دارد و این کار را از طریق شخصیت اصلیاش، لوسی (داکوتا جانسون)، یک کارچاقکن حرفهای ازدواج، انجام میدهد.
لوسی و مشتریان ثروتمندش، به شرکای عاطفی بالقوه به چشم کالا نگاه میکنند؛ ا...
67%
نوشته شده توسط Natalia Keogan.21 تیر 1404
در فیلم «مادیگرایان»، زبان عشق، زبان اصطلاحات مالی است و روابط عاشقانه به عنوان «معاملات تجاری» تلقی میشوند. با وجود تبلیغات فراوان، این فیلم در احیای ژانر کمدی-رمانتیک ناکام میماند، زیرا فاقد شخصیتپردازی عمیق و شیمی لازم میان بازیگران است که اولین فیلم کارگردان، «زندگیهای گذشته»، را به اثری موفق تبدیل کرده بود.
شیمی عاشقانه یا حتی کلامی میان داکوتا جانسون و پدرو پاسکال وجود ندارد و این موضو...
جدیدترین عنوان هابیشتر