تصویر جدیدی از فصل دوم انیمه سریالی «Cyberpunk: Edgerunners» منتشر شده که چند شخصیت تازه از داستان جدید این مجموعه را نشان میدهد. این فصل که نخستینبار در ژوئیه ۲۰۲۵ معرفی شد، قرار است با روایتی کاملاً مستقل به دنیای سایبرپانک بازگردد.
فصل دوم همچنان در دنیای بازی Cyberpunk 2077 ساخته استودیو CD Projekt Red جریان دارد، اما این بار با گروهی کاملاً جدید از شخصیتها روایت میشود. این تصمیم با توجه به پایان تراژیک بسیاری از شخصیتهای فصل اول، منطقی به نظر میرسد.
طبق اطلاعات منتشر شده از سوی نتفلیکس، فصل دوم شامل ۱۰ قسمت خواهد بود و داستانی مستقل درباره رستگاری و انتقام را در شهر نایتسیتی دنبال میکند.
بخش قابل توجهی از عوامل خلاق فصل اول دوباره در پروژه حضور دارند:
استودیو Trigger (سازنده Kill la Kill) دوباره مسئول تولید است
کای ایگاراشی کارگردانی فصل دوم را بر عهده دارد
بارتوش شتیبور و ماساهیکو اوتسوکا نویسندگان سریال هستند
ایچیگو کانو مدیریت طراحی شخصیتها را بر عهده دارد
ایگاراشی پیشتر به عنوان مدیر انیمیشن فصل اول فعالیت داشت و در فصل جدید جایگزین هیرویوکی ایمایشی در مقام کارگردان شده است.
انیمه Cyberpunk: Edgerunners پس از انتشار توانست توجه گستردهای جلب کند و حتی در احیای محبوبیت بازی Cyberpunk 2077 نقش مهمی ایفا کرد. داستان تلخ و در عین حال پرهیجان این انیمه درباره گروهی از یاغیان در حاشیه شهر Night City باعث شد بسیاری از مخاطبان دوباره به دنیای این بازی بازگردند و فروش آن افزایش پیدا کند.
این مجموعه بهویژه به خاطر انیمیشن پرانرژی، جهانسازی قوی، شخصیتهای بهیادماندنی و موسیقی متن با استقبال منتقدان و مخاطبان روبهرو شد.
پس از موفقیت سریال، شخصیتهای آن در پروژههای مختلفی ظاهر شدند:
شخصیت Lucy به عنوان مهمان به بازی Guilty Gear Strive اضافه شد
بازی Wuthering Waves علاوه بر لوسی، شخصیت Rebecca را نیز معرفی کرد
مانگای پیشدرآمدی با نام Cyberpunk: Edgerunners Madness اثر آسانو در حال انتشار است که نسخه چاپی آن توسط Dark Horse عرضه میشود