مفت بر
مفت بر

فیلم مفت بر ۱۴۰۳

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

-

metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم مفت بر

فیلم مفت بر از جدیدترین ساخته های عادل تبریزی است که در ژانر عاشقانه کمدی و در تاریخ 15 شهریور 1403 در سینماهای کشور اکران شد و با فضای شاد خود، مخاطبان را جذب می کند. حسین فرح بخش و عبدالله علیخانی تهیه کنندگان این اثر هستند و نیما نافع و الهه سعادتی نوشتن فیلمنامه آن را بر عهده داشتند. شقایق فراهانی، حامد بهداد، سحر دولتشاهی، بهرنگ علوی و گیتی معینی از جمله هنرمندانی هستند که در این اثر حضور دارند. این فیلم زندگی جوانی را به تصویر می کشد که می خواهد بدون کار کردن پول به دست بیاورد و برای رسیدن به این هدف دست به کارهای عجیبی می زند که چالش های زیادی را برایش به همراه دارد.

بازیگران فیلم مفت بر

حامد بهداد

حامد بهداد

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی

فروغ قجابگلی

فروغ قجابگلی

سیاوش چراغی‌ پور

سیاوش چراغی‌ پور

قدرت  الله ایزدی

قدرت الله ایزدی

گیتی  معینی

گیتی معینی

شقایق  فراهانی

شقایق فراهانی

منوچهر آذری

منوچهر آذری

انوش معظمی

انوش معظمی

محمد نیکبخت

محمد نیکبخت

رضا بابک

رضا بابک


عوامل فیلم مفت بر
عادل تبریزی

عادل تبریزی

کارگردان
حسین  فرح بخش

حسین فرح بخش

تهیه کننده
محمد احمدی

محمد احمدی

موسیقی
روزبه رایگا

روزبه رایگا

فیلم بردار
مستانه  مهاجر

مستانه مهاجر

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 15 شهریور 1403
کشور مبدا
ایران
زبان
فارسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.