پدرو پاسکال و رقص برای اپل

اپل بار دیگر از ستارگان هالیوود برای تبلیغ محصولاتش استفاده کرده و این بار پدرو پاسکال در مرکز توجه قرار گرفته است. این تبلیغ که توسط اسپایک جونز، کارگردان فیلمهای او(Her) و جان مالکوویچ بودن(Being John Malkovich) ساخته شده، با نام روزی(Someday) منتشر شده و ایرپادهای جدید اپل را به نمایش میگذارد.
داستان احساسی یک جدایی و قدرت موسیقی
در این ویدئوی پنج و نیم دقیقهای، پدرو پاسکال نقش مردی دلشکسته را بازی میکند که درگیر احساسات ناشی از یک جدایی است. او در حالی که در خیابانهای سرد و بیروح شهر قدم میزند، ویژگی حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) در ایرپاد ۴ اپل را فعال میکند.
با این کار، جهان او دگرگون میشود: فضای غمزده و سرد به دنیایی پر از رنگ و موسیقی تبدیل میشود. پدرو پاسکال خود را در دنیایی از شکوفههای رنگارنگ و رقصهای هماهنگ مییابد، در حالی که با اجرای حرکات موزون، بین دو دنیای غم و امید حرکت میکند.
رقص، موسیقی و دنیای جدید
تانیسا اسکات، طراح رقصی که با ریحانا، دریک و بیانسه همکاری داشته، حرکات رقص پدرو پاسکال را طراحی کرده است. صحنههای این تبلیغ با دو موسیقی متفاوت همراه است:
ابتدا، آهنگ Conticinioاز Guitarricadelafuente فضایی احساسی و آرام را ایجاد میکند. سپس، آهنگ پرانرژی Perfectاز Sam i با همکاری Tropkillaz، Bia و MC Pikachu حالوهوای تبلیغ را به یک جشن پرهیجان تبدیل میکند.
همکاری دوباره اسپایک جونز با اپل
این دومین باری است که اسپایک جونز برای اپل تبلیغ کارگردانی میکند. او پیشتر در سال ۲۰۱۸ فیلم تبلیغاتی خوشآمدید به خانه(Welcome Home) را برای هومپاد اپل ساخته بود.