بر اساس خبر منتشر شده در وب سایت Screenrant، کارل اربن در مصاحبهای از علاقهاش به مجموعه بازی Red Dead Redemption و هنرنمایی در اقتباس آن گفت.
کارل اربن، ستارهی سریال The Boys، با آثار اقتباسی غریبه نیست و در حال حاضر منتظر اکران فیلم Mortal Kombat II است، فیلمی که او در نقش جانی کیج ظاهر میشود. فیلم اول Mortal Kombat عملکرد ضعیفی در باکس آفیس داشت اما عملکر بسیار خوب این فیلم در سرویسهای استریمی باعث شد تا دنبالهی آن نیز ساخته شود.
در مصاحبهای با Squire Mile، کارل اربن دربارهی نقشهای اخیر خود از جمله سریال The Boys و فیلم Mortal Kombat II گفت. وقتی از او پرسیده شد که دوست دارد در اقتباس کدام مجموعه بازی حضور داشته باشد، پاسخ داد:
Red Dead Redemption یکی از بازیهای مورد علاقهی من است. این بازی فوقالعاده است. جالبه چون من حیلی فرصت نداشتم که با فرهنگ دنیای بازی آشنا بشم، البته من از تجربهی آنها لذت میبرم. زمانی که کنسولهای بازی در سال ۱۹۹۴ عرضه شدند من یک بازیگر بیکار در سیدنی بودم که نمیتوانستم از پس هزینهی خریدن کنسول بربیایم.
وقتی هم که میتوانستم کنسول تهیه کنم، درگیر پروژههای مختلف در سرتاسر دنیا بودم. اما در معدود فرصتهایی که داشتم، بازی Red Dead یکی از بازیهایی بود که با آن ارتباط بسیاری برقرار کردم. جان مارستون! خیلی دوست دارم در نقش این شخصیت بازی کنم.
جان مارستون یکی از شخصیتهای مجموعه بازی Red Dead Redemption است که در دو نسخهی این بازی حضور داشته است. او به عنوان فردی خانواده دوست، نترس، سرسخت و بدبین توصیف میشود که توصیفات مشابهی با شخصیت بیلی بوچر در سریال The Boys دارد.
فیلم Mortal Kombat II در تاریخ ۱۵ مه (۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵) اکران خواهد شد.