مهدی مینایی تهیه کننده برنامه «برمودا» با بیان اینکه پس از پخش سری جدید برنامه با استقبالهای خوبی مواجه شدهاند، خبر از ادامهدار شدن «برمودا» تا پایان سال داد.
برنامه «برمودا» این روزها طرفداران خاصی پیدا کرده است و تهیهکننده آن خبر از استقبال خوب از این برنامه داد.
پس از پخش «برمودا» بعضاً پیش آمده بود که عدهای با برنامه تماس گیرند و خواستار حضور در آن شوند.
البته عدهای نیز بنا به صلاحدید خود، حضور در برنامه را رد میکردند. مهدی مینایی توضیح داد که سعی میشده تا از افرادی دعوت شود که مدتی خبری از آنها نبود تا برای مخاطب همه چیز جذابتر باشد.
این تهیهکننده افزود که سریهای پیشین برنامه به آنها در انتخاب درستتر از آیتمها و پرسیدن سوالات جذاب کمک کرده است. او همچنین درباره دعوت از چهرههای علمی، ورزشی، طبیعت و … سخن گفت که در این برنامه دعوت شده بودند و پیش از این در رسانه صحبتی از آنها نبود.
مهدی مینایی همچنین درباره اینکه همه چیز بر وفق مراد نیست نیز سخن گفت. او افزود که که گاه مهمانی دعوت میشود که تصور میشود گفتوگو با او جذاب از آب درمیآید اما همه چیز آنطور که انتظار میرفت از آب در نمیآید.
این تهیهکننده درباره اینکه سعی میشده درباره موضوعات روز در برنامه صحبت شود، گفت. مسائلی همچونجنگ ۱۲ روزه و اتفاقات روز از جمله مسائل مورد بحث در برنامه هستند.
آقای مینایی در پایان افزودند که فصل جدید حدود ۶۰ قسمت دارد. پخش برنامه از ۶ دی آغاز شده و شنبه، یکشنبه و دوشنبه در شبکه نسیم پخش میشود. بنابراین تا آخر سال برنامه روی آنتن است.
منبع: خبرگزاری مهر