وای... این سریال کاری میکنه که گریه کنی، بخندی، شاد باشی و خلاصه یه عالمه حس مختلف رو تجربه کنی. با اینکه فقط چند قسمتش پخش شده، ولی فوقالعادهست و زیبایی بهار رو از چشم شخصیتها به آدم نشون میده. یه سریال حالخوبکن و دلگرمکنندهست. کارگردانی، تدوین و فیلمنامهش همه عالین. هر فصل هم بدون کلیفهنگر تموم میشه و میتونی با خیال راحت فصل بعد رو شروع کنی. تو همین چند قسمت، اونقدر درگیر داستان و شخ...