چیزی که این فیلم رو برای من خاص کرد، حال و هواش بود. اصلا شبیه بقیه فیلمای شلوغ و پلوغ مارول نبود. یه جورایی آرومتر، عمیقتر و متمرکزتر بود. اون حس ماجراجویی و کشف دنیای جدید که تو کمیکهای قدیمی بود، اینجا کاملا حس میشد. انگار کارگردان یه دیدگاه مشخص داشته و دقیقا میدونسته چی میخواد بسازه. موسیقی فیلم هم عالیه و کاملا با اون فضای علمی-تخیلی و یه کم عجیب و غریب فیلم جوره. بازیها همشون خوبن، م...