یه سریال سرگرمکننده و خوشساخت بود، چیزی شبیه سریالهای زرد و عامهپسند تلویزیونی که برای وقت گذروندن عالین. داستانش یه کم اغراقشده و دور از واقعیته، ولی انقدر جذاب و پرکششه که اصلاً به این چیزا فکر نمیکنی و فقط دنبال اینی که ببینی قسمت بعد چی میشه. بازی بازیگرها، مخصوصاً اون گروه زنهای اصلی، خیلی خوب بود و تونسته بودن یه گروه خطرناک و در عین حال جذاب رو به تصویر بکشن. داستانش پر از پیچ و خم...