80%
نوشته شده توسط Frank Scheck.21 تیر 1404
داستانها اگرچه پیچیده نیستند، اما هر کدام جذابیت خاص خود را دارند. بخش اول، «سپر»، درباره یک جنگجوی زن وایکینگ است که با ورود شکارچی، مأموریت انتقامش مختل میشود. «شمشیر» در ژاپن فئودال، به رقابت بین دو برادر میپردازد که برای مقابله با شکارچی، خصومت را کنار میگذارند. و در «گلوله»، یک خلبان جوان در سال ۱۹۴۱ متوجه میشود سفینه فضایی که همکارانش را تهدید میکند، دشمنی نیست که آنها فکر میکنند.
ف...
80%
نوشته شده توسط Eric Goldman.23 تیر 1404
چرا اینقدر طول کشید تا این فرنچایز یک انیمیشن آنتولوژی را امتحان کند؟ این قالب یک انتخاب کاملاً طبیعی برای این مجموعه است و به ما اجازه میدهد تا انواع مختلف غارتگرها را در محیطهای گوناگون ببینیم. تماشای نبرد غارتگرها با وایکینگها، نینجاها و خلبانان جنگ جهانی دوم همانقدر که به نظر میرسد، روی صفحه هم جذاب است. برای من، بخش دوم که در ژاپن فئودال اتفاق میافتد، نقطه برجسته فیلم است که فضاسازی فوق...
77%
نوشته شده توسط Jim Vorel.30 تیر 1404
سالهاست که طرفداران میخواستند ببینند غارتگرها در طول تاریخ، جنگجویان انسان را شکار میکنند و این فیلم بالاخره این آرزو را برآورده میکند. این اثر، اکشنی خونین و بالهوار را ارائه میدهد که از دل داستانهای علمی-تخیلی عامهپسند بیرون آمده است. ساختار آنتولوژی فیلم که سه خط زمانی مختلف را در نهایت به هم پیوند میدهد، بسیار مؤثر است. اکشن فیلم بینهایت بیرحمانه و نقطه قوت اصلی آن است، اما فیلم در ...
76%
نوشته شده توسط William Bibbiani.26 تیر 1404
این فیلم ایده عالی فیلم «شکار» (Prey) - یعنی قرار دادن داستانهای «غارتگر» در گذشته - را برداشته و همه آنها را یکجا در قالب یک انیمیشن آنتولوژی ارائه میدهد. نتیجه یک اثر سریع و خشن است که اغلب حس یک حلقه فیلم تبلیغاتی را دارد: سرشار از اکشن و بدون هیچ حاشیهای. با این حال، این ساختار هم نقطه قوت است و هم نقطه ضعف. دو بخش اول، یعنی داستان وایکینگ و سامورایی، سرگرمکننده اما تکراری هستند و هر دو یک...
جدیدترین عنوان هابیشتر