آی‌جی‌ان (IGN)

نقدهای آی‌جی‌ان (IGN) درباره فیلم و سریال‌ها

www.ign.com
58%
نقد مثبت69 نقد
40%
نقد متوسط48 نقد
0%
نقد منفی1 نقد
نقدها (118)
100%
نوشته شده توسط Michael Calabro.15 آبان 1404
«One Battle After Another» جدیدترین اثر پل توماس اندرسون، داستان باب (لئوناردو دی‌کاپریو)، یک انقلابی سابق و پدری تنهاست که باید دخترش را از دست کلنل خطرناکی (شان پن) نجات دهد. فیلم با هیجان، تعقیب و گریز و لحظات کمدی و احساسی ترکیب شده و روابط پیچیده شخصیت‌ها، به‌ویژه باب با دخترش ویلا و هم‌بازی جذابش، پروفیدیا (تیانا تیلور)، قلب داستان را شکل می‌دهد. سبک ویژه PTA در تدوین و موسیقی، همراه با جزئی...
100%
نوشته شده توسط Carlos Aguilar.17 مهر 1404
یک اثر فوق‌العاده در نخستین تجربه و یکی از بهترین فیلم‌های سال 2025 تا به حال، "متأسفم، عزیزم" موفق به خلق داستان‌سرایی شگفت‌انگیزی شده است.
95%
نوشته شده توسط Daniel Krupa.19 مرداد 1404
«دانکرک» یک فیلمسازی جاه‌طلبانه و عظیم است، اما کریستوفر نولان، کارگردان، همه چیز را استادانه مدیریت می‌کند و یک فیلم جنگی غیرمتعارف و خیره‌کننده ارائه می‌دهد. این فیلم به طور غیرمتعارف برای یک فیلم جنگی، واقعاً درباره روبرو شدن یا جنگیدن با دشمن نیست، بلکه درباره عمل ناامیدانه بقا است. برخلاف دیگر فیلم‌های جنگ جهانی دوم، «دانکرک» هرگز برای انتقال وحشت جنگ، بر روی نماهای دلخراش از اجساد متلاشی شده...
95%
نوشته شده توسط Chris Tilly.14 مرداد 1404
«انگل» فیلمی است که به آرامی به شما نزدیک می‌شود. ساعت اول یک کمدی اسکروبال تاریک است که پر از شخصیت‌های بامزه و موقعیت‌های احمقانه است. سپس یک چرخش ناگهانی همه چیز را تغییر می‌دهد و کمدی به جدیت تبدیل می‌شود، قبل از اینکه به همان سرعت به تراژدی بپیوندد. نابرابری به وضوح موضوعی نزدیک به قلب نویسنده-کارگردان، بونگ جون-هو است، زیرا این فیلم قلمرو مشابهی با «برف‌شکن» را کاوش می‌کند، اما در یک محیط مع...
95%
نوشته شده توسط Chase Hutchinson.30 مهر 1404
فیلم سرقت کلی رایکارت، «مغز متفکر»، پرانرژی و زنده‌ست؛ اثری مطمئن و باشکوه که به مجموعه‌ی ارزشمند و شناخته‌شده آثار او اضافه می‌شه.
93%
نوشته شده توسط Matthew Dougherty.6 شهریور 1404
مهمترین دیالوگ در «ایرلندی» از هیچ‌کدام از سه ستاره افسانه‌ای فیلم‌های گانگستری گذشته نمی‌آید، بلکه از دختر شخصیت اصلی می‌آید. «چرا؟» او به سادگی در یک لحظه کلیدی از پدرش می‌پرسد. او با یک کلمه، تقریباً تمام کلیشه‌هایی را که ژانر گانگستری از اوایل دهه ۱۹۷۰ ایجاد کرده، در هم می‌شکند. این یک فیلم گانگستری فوق‌العاده متفکرانه است، نه چندان متفاوت با آنچه «پدرخوانده: قسمت سوم» می‌خواست باشد و شکست خور...