جشنواره ملی فیلم «شهرنما» قرار بود در تاریخ ۲۷ تا ۲۹ دی ماه در عمارت گلستان امین رفسنجان برگزار شود اما به دلیل شرایط پیش آمده به تعویق افتاد.
سیدعباس حسینی رئیس جشنواره ملی فیلم «شهرنما» از تاخیر در برگزاری جشنواره خبر داد و اضافه کرد که زمان دقیق برگزاری آن بعداً اعلام خواهد شد.
این جشنواره با با حضور ۱۰۰ فیلمساز از سراسر کشور برگزار خواهد شد که در آن ۷۸ فیلم کوتاه داستانی، انیمیشن، مستند و تجربی در ۲۳ سانس اکران میشوند. نشستهای تخصصی و کارگاههای آموزشی، جز بخشهای دیگر این جشنواره هستند.
منبع: ایسنا