فصل سوم مجموعه تلویزیونی «آقای قاضی» با عنوان تازه «قاضی بیگی» به پدیدآورندگی سجاد مهرگان و تهیهکنندگی میثم مهدوی از جمعه ۵ تیر پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز میکند.
طبق اعلام روابط عمومی پروژه، این مجموعه از ساعت ۲۱ روی آنتن میرود و فصل جدید آن با رویکردی متفاوت، به طرح و بررسی مسائل حقوقی و قضایی در قالب داستانهای نمایشی مبتنی بر واقعیت میپردازد.
فصل نخست «آقای قاضی» در سال ۱۴۰۱ و فصل دوم آن با عنوان «شعبه ۱۲۱» در سال ۱۴۰۲ از تلویزیون پخش شد. حالا سومین فصل این مجموعه با نام «قاضی بیگی» در ۲۶ قسمت تولید شده و قرار است پنجشنبهها و جمعهها از شبکه دو سیما پخش شود. مهدی بهرامبیگی در این فصل به عنوان قاضی ایفای نقش دارد.
در فصل تازه، سجاد مهرگان بهعنوان پدیدآورنده و کیوریتور پروژه، مسئولیت هدایت محتوایی و هنری مجموعه را برعهده دارد. همچنین هر قسمت از این فصل یا با کارگردانی مستقیم او ساخته شده، یا توسط کارگردانانی که زیر نظر مهرگان فعالیت کردهاند، به تولید رسیده است.
سازندگان «قاضی بیگی» اعلام کردهاند که این فصل در مقایسه با گذشته، با نگاهی متفاوتتر تلاش میکند پروندهها و مسائل حقوقی و قضایی را در بستری دراماتیک و بر پایه داستانهای واقعی روایت کند؛ رویکردی که از آغاز، یکی از ویژگیهای اصلی این مجموعه تلویزیونی بوده است.