در آستانه پخش فصل پنجم و پایانی سریال The Boys، یکی از بازیگران این مجموعه گفته که مخاطبان نسبت به آن احساسات متفاوتی خواهد داشت.
پخش سریال The Boys از سال ۲۰۱۹ در پلتفرم پرایم ویدیو آغاز شد و تاکنون چندین اسپینآف از جمله The Boys Presents: Diabolical و Gen V را عرضه کرده است. با این حال، فصل پنجم پایانبخش سریال اصلی خواهد بود.
ارین موریارتی، بازیگر نقش استارلایت، در مصاحبهای با کولایدر اظهار داشت که طرفداران احتمالاً واکنشهای متفاوتی نسبت به قسمت پایانی سریال که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت منتشر خواهد شد، نشان خواهند داد. او پیشبینی کرد که این پایان «بسیار احساسی» خواهد بود. موریارتی توضیح داد که بازیگران تصویرسازیهای ظریفی از شخصیتها ارائه میدهند و همین امر باعث میشود تا مخاطبان بیش از حد به این شخصیتها علاقهمند شوند.
این موضوع شامل شخصیت هوملندر نیز میشود که شاید یکی از شرورترین شخصیتهای سریال باشد. با این حال، به گفته موریارتی، بازی درخشان آنتونی استار باعث میشود ارتباط با شخصیتها و خطوط داستانی، حتی در مواجهه با تصمیمات فجیع آنها، آسانتر شود. موریارتی گفت:
من غرق در احساسات شدم. فکر میکنم این پایان، ترکیبی از احساسات را در مخاطبان بر خواهد انگیخت. شاید فکر کنید که The Boys صرفاً یک سریال پر از شوک است، اما من فکر میکنم بسیار احساسی خواهد بود. دلیل احساسی بودنش این است که من به عنوان یک مخاطب از تماشای بازی آنتونی [استار] و شخصیت هوملندر لذت میبرم. شیوهای که او این شخصیت را ایفا میکند، بینظیر است. این نشان میدهد که حتی شرورترین شخصیتها که از ابتدا در سریال حضور داشتهاند و در طول فصل نیز حضور خواهند داشت، به دلیل تصویرسازیهای دقیق و ظریف، باعث شدهاند تا من شخصاً احساسات بیشتری نسبت به آنها پیدا کنم، بیش از آنچه انتظار داشتم.
موریارتی همچنین اشاره کرد که در فصل جدید، همچنان شاهد لحظات کمدی و طنز خواهیم بود، اما هیچکس در امان نیست و طرفداران باید منتظر لحظات غافلگیرکننده زیادی باشند. او گفت:
کریپک هشدار داده که هیچکس در این فصل در امان نیست. این یک راز نیست. و من فکر میکنم این فصل بسیار احساسیتر از چیزی خواهد بود که همه انتظار دارند. شوکهای زیادی وجود خواهد داشت، خندههای زیادی خواهد بود؛ همه چیزهایی که تصور میکنید، اما حالت احساسی آن مرا غافلگیر کرد.
منبع/گیمفا