شرکت نتفلیکس ساخت دنبالهی انیمیشن «شکارچیان شیطان کیپاپ» (KPop Demon Hunters) را با عنوان «HUNTR/X» تأیید کرد.
این انیمیشن که پس از انتشار در نتفلیکس به شهرت جهانی دست یافت، با صداپیشگی آردن چو در نقش رومی، می هونگ در نقش میرا و جییانگ یو در نقش زویی، موفق به کسب جوایز و نامزدیهای متعددی از جمله نامزدی اسکار در دو بخش بهترین انیمیشن و بهترین ترانه جدید شده است.
داستان فیلم درباره گروه دخترانه پاپ کرهای HUNTR/X است که در خفا به شکار شیاطین میپردازند. رقیب آنها گروه پسرانه ساجا بویز است که اعضای آن شیاطین هستند و این موضوع باعث پیچیدگی در زندگی دوگانه اعضای هر دو گروه میشود.
مگی کانگ و کریس اپلهانس، نویسندگان و کارگردانان قسمت اول، برای ساخت دنباله این انیمیشن باز خواهند گشت. کانگ اعلام کرد: «در جهانی که ساختهایم، هنوز چیزهای زیادی برای گفتن وجود دارد. این فقط آغاز راه است.» اپلهانس نیز ابراز هیجان کرد: «از نوشتن فصل جدید داستانشان و دیدن رشد آنها هیجانزدهایم.»
هنوز تاریخ دقیقی برای اکران دنباله «شکارچیان شیطان کیپاپ» اعلام نشده است. این خبر درست چند روز پیش از برگزاری مراسم اسکار منتشر شد.
منبع/گیمفا