جان رابه
جان رابه

فیلم جان رابه (John Rabe 2009)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.2/10

6.8هزار نفر
metacritic sign57%
rotten tomatoes sign75%

داستان فیلم جان رابه

فیلم جان رابه روایت زندگی یک تاجر آلمانی به نام جان رابه است که پس از 28 سال مدیریت یک کارخانه بزرگ زیمنس در نانجینگ چین، رژیم جدید نازی به او دستور می دهد تا کارخانه را تعطیل کند. اما قبل از اینکه او و همسرش بتوانند کشور را ترک کنند، ارتش ژاپن شهر را محاصره می کند. رابه در این شرایط با قربانی کردن منافع شخصی خود، بیش از دویست هزار نفر از کارگران و نزدیکان چینی را در جریان کشتار نانجینگ نجات می دهد.

بازیگران فیلم جان رابه

اولریش  توکور

اولریش توکور در نقش جان راب

دانیل برول

دانیل برول در نقش دکتر جورج روزن

استیو  بوشمی

استیو بوشمی در نقش دکتر رابرت ویلسون

توگو  ایگاوا

توگو ایگاوا در نقش فوکودا توکویاسو

آن  کانسیگنی

آن کانسیگنی در نقش والری دوپرس

آراتا ایورا

آراتا ایورا در نقش سرگرد اوسه (به عنوان آراتا)

تانگ جیانگ

تانگ جیانگ در نقش اپراتور تلگراف


عوامل فیلم جان رابه
جوزف  برندمایر

جوزف برندمایر

تهیه کننده
ژونگلی وانگ

ژونگلی وانگ

تهیه کننده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 13 فروردین 1388
کشور مبدا
فرانسه، چین، آلمان، اتریش، ایتالیا، اسپانیا، بلژیک
زبان
کانتونی، چینی ماندارین، آلمانی، ژاپنی، انگلیسی، اوکراینی
بودجه
20,000,000 دلار (تخمینی)

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
4,892 دلار
فروش آمریکا و کانادا
67,519 دلار
فروش دنیا
1,484,665 دلار

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.