بری لارسون در نقش روزالینا؛ «فیلم سوپر ماریو گلکسی» پرستاره‌تر شد

انتشار: 21 آبان 1404 19:57
ز.م مطالعه: 2 دقیقه
پاراج-
بری لارسون در نقش روزالینا؛ «فیلم سوپر ماریو گلکسی» پرستاره‌تر شد

در جریان رویداد غافلگیرکننده‌ی «نینتندو دایرکت» که تماماً به انیمیشن اختصاص داشت، اولین تریلر «فیلم سوپر ماریو گلکسی» (The Super Mario Galaxy Movie) نمایش داده شد و دو انتخاب بازیگری بزرگ و غیرمنتظره‌ی آن رسماً تأیید گردید: بری لارسون، برنده‌ی اسکار، در نقش «روزالینا» و بنی سفدی، کارگردان تحسین‌شده، در نقش «باوزر جونیور» صداپیشگی خواهند کرد. این دنباله‌ی مورد انتظار برای اکران در ۱۴ فروردین ۱۴۰۵ (۳ آوریل ۲۰۲۶) برنامه‌ریزی شده است.

پس از موفقیت تاریخی انیمیشن «فیلم برادران سوپر ماریو» در سال ۲۰۲۳ (۱۴۰۲) که با فروش جهانی ۱.۳۶ میلیارد دلار به پرفروش‌ترین اقتباس تاریخ بازی‌های ویدیویی تبدیل شد، نینتندو و ایلومینیشن (Illumination) به سرعت سراغ ساخت دنباله‌ای بر اساس یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این مجموعه یعنی «سوپر ماریو گلکسی» رفتند. در نینتندو دایرکت ۱۲ نوامبر ۲۰۲۵ (۲۱ آبان ۱۴۰۴)، تأیید شد که کریس پرت (ماریو)، آنیا تیلور-جوی (پیچ)، جک بلک (باوزر) و چارلی دی (لوئیجی) همگی برای این ماجراجویی کیهانی بازمی‌گردند.

انتخاب بری لارسون برای نقش «روزالینا»، نگهبان عرفانی کیهان و مادرخوانده‌ی «لوما»ها، یک انتخاب رؤیایی برای طرفداران محسوب می‌شود. لارسون، که با نقش کاپیتان مارول شناخته می‌شود، یکی از طرفداران پر و پا قرص و مشهور نینتندو است. او بارها در شبکه‌های اجتماعی علاقه‌ی شدید خود به بازی‌هایی چون «انیمال کراسینگ» و «متروید» را ابراز کرده و حتی در تبلیغات رسمی نینتندو سوییچ نیز حضور داشته است. این انتخاب نشان می‌دهد که او نه فقط برای شهرت، بلکه از روی علاقه‌ی واقعی به این پروژه پیوسته است.

غافلگیری بزرگتر، انتخاب بنی سفدی در نقش «باوزر جونیور» (پسر باوزر) است. سفدی که به عنوان کارگردان فیلم‌های مستقل و پرتنش مانند «جواهرات تراش‌نخورده» و بازیگر فیلم‌های جدی چون «اوپنهایمر» شناخته می‌شود، در حرکتی مشابه جک بلک، وارد یک نقش کمدی و کارتونی شده است. تریلر منتشر شده نشان می‌دهد که باوزر جونیور در این فیلم نقشی محوری دارد و در تلاشی مذبوحانه برای نجات پدرش (که در صحنه‌ی پس از تیتراژ فیلم اول، کوچک و در قفس زندانی شده بود) ماجراهای جدیدی را رقم می‌زند.

این استراتژی بازاریابی همزمان با عرضه‌ی مجدد بازی‌های «سوپر ماریو گلکسی» ۱ و ۲ برای کنسول «سوییچ ۲» در ماه گذشته، نشان‌دهنده‌ی برنامه‌ی مدون نینتندو برای تسخیر گیشه‌ی سال ۲۰۲۶ است.

رسانه گیم‌رنت

دیدگاه های کاربران
هیچ دیدگاهی موجود نیست
پربازدیدترین مقالات
پربازدیدترین خبرها
جدیدترین مقالات