نقی علی آبادی کارگردان فیلم تازه اکران شده سگ دست، در جدیدترین مصاحبه خود گفت که سگ دست روایتی جدید و دراماتیک از زوجی است که سالها تنها در تهران زندگی کردهاند و اکنون بخاطر بیماری فرزندشان با مشکلات جدی و بحرانهای مالی روبهرو شدهاند.
این کارگردان که فیلم وی به تازگی در سینماهای هنر و تجربه اکران شد، درباره حمایت هنر و تجربه از فیلم او که یک فیلم اولی بود سخن گفت. وی خاطر نشان کرد که این حمایت سختیهای فیلم اول را برای او کاسته است و قطعا سعی میکند در تجارب بعدی کارگردانی خود با این گروه همکاری کند.
او همچنین درباره ارتباط خوب خود با تهیهکننده فیلم، افسون شکاری، سخن گفت. مدیریت درست خانم شکاری باعث شده تا فیلم دچار بحران نشود و به خوبی روند تولید را طی کند. علی آبادی با اشاره به مشکلاتی که سایر فیلمها در جنبه تهییه و تولید با آنها مواجه میشوند به طوری که حتی گاه باعث توقف تولید فیلم میشود، تاکید کرد که افسون شکاری با سازماندهی درست مانع این اتفاق شده است.
کارگردان سگ دست به علاوه درباره تجربه فرستادن فیلم به جشنواره پاکستان و همچنین اکران آن در سینماها و البته پلتفرم هاشور اشاره نمود. او امیدوار بود که بتواند سگ دست را در پلتفرمهای دیگر نیز عرضه کند.
این کارگردان در انتها تاکید کرد که اکران یک فیلم اگرچه تجربهای پردردسر اما با حمایت درست و مدیریت مقبول میتواند امید به اکران فیلمهای اولی بیشتر داشت.
سگ دست از ۱۰ دی ماه ۱۴۰۴ در پلتفرم هاشور اکران آنلاین شد. این اثر محصول سال ۱۴۰۰ است و از بازیگران آن باید به کامبیز امینی، سامان دارابی، علیرضا مهران، روناک پوریادگار، کیمیا گیلانی، فرشاد مجرب، فرزاد دشتی و تقی علیآبادی اشاره کنیم.
منبع: خبرگزاری مهر