بازگشت رزیدنت ایول به ریشههای گیمینگ خود

زک کریگر، کارگردان بازسازی جدید «رزیدنت ایول»، اعلام کرد که برای ساخت این فیلم، تمام فیلمهای سینمایی قبلی این مجموعه را نادیده گرفته و تنها به بازیهای ویدیویی به عنوان منبع الهام وفادار مانده است.
یک رویکرد جدید برای یک مجموعه قدیمی
زک کریگر (Zack Cregger)، کارگردان بازسازی سینمایی «رزیدنت ایول» (Resident Evil)، در مصاحبهای جدید رویکرد منحصربهفرد خود را برای این پروژه تشریح کرد. او تأیید کرد که هیچکدام از فیلمهای قبلی این مجموعه، از جمله سری فیلمهای پل دبلیو. اس. اندرسون (Paul W.S. Anderson) یا فیلم «به راکون سیتی خوش آمدید»، را تماشا نکرده است. کریگر گفت: «فیلمها سبک من نیستند، اما بازیها چرا. آنجا زمین بازی است که من عاشقش هستم.»
وفاداری به تجربه بازی
هدف اصلی کریگر، خلق اثری است که «تجربهای که هنگام بازی کردن به دست میآورید را گرامی بدارد». او که خود را از طرفداران پر و پا قرص بازیها میداند و به گفته خودش «رزیدنت ایول ۴» را صدها بار بازی کرده، قصد دارد این حس ترس و بقا را به پرده سینما بیاورد. با این حال، او اشاره کرد که در عین وفاداری به حس و حال بازیها، خود را کاملاً به تمام قوانین داستانی آن محدود نکرده تا بتواند یک داستان سینمایی جذاب روایت کند.
بر اساس شایعات، داستان فیلم در ابتدا یک شهر راکون سیتی سالم را به تصویر میکشد و سپس شیوع ویروس آغاز میشود. این فیلم برای اکران در تاریخ ۱۸ سپتامبر ۲۰۲6 (۲۷ شهریور ۱۴۰۵) برنامهریزی شده است.
منبع: Game Rant