لوئیس پارتریج، بازیگر سری فیلمهای «Enola Holmes»، به گمانهزنیها درباره احتمال ایفای نقش جیمز باند واکنش نشان داد و گفت هرگز خود را در قالب مأمور 007 تصور نکرده بود، اما قرار گرفتن نامش در میان گزینههای احتمالی را اتفاقی «فوقالعاده» میداند.
به گزارش Variety، پارتریج در حاشیه فرش قرمز افتتاحیه جهانی «Enola Holmes 3» در نیویورک، در پاسخ به این پرسش که آیا پیش از این خود را در جمع گزینههای نقش جیمز باند دیده بود یا نه، گفت: «نه، نه. دستکم تا الان نه. اما این چیزی است که باید به آن فکر کرد.»
این بازیگر 23 ساله در ادامه و پس از اشاره به گزارش پیشین ورایتی، با لبخند گفت: «فوقالعاده است. ممنون، ورایتی.»
ورایتی پیشتر در ماه آوریل گزارش داده بود که پارتریج یکی از چند بازیگری است که برای ایفای نقش جیمز باند در نظر گرفته شدهاند؛ موضوعی که با شایعات صنعت سینما درباره جستوجوی Amazon MGM Studios برای انتخاب نسخهای جوانتر و تازهنفس از این شخصیت همخوانی دارد.
در صورت انتخاب، پارتریج یکی از جوانترین بازیگرانی خواهد بود که نقش باند را بر عهده میگیرند. او از دیگر گزینههای مطرحشده مانند جیکوب الوردی، کالوم ترنر، آرون تیلور-جانسون و هریس دیکینسون جوانتر است. همچنین سن او از بسیاری از بازیگران پیشین این نقش در زمان آغاز کارشان نیز کمتر خواهد بود.
ورایتی در گزارش خود اشاره کرده بود که انتخاب یک باند جوانتر میتواند از نظر بلندمدت برای استودیو مزیت داشته باشد؛ چرا که چنین بازیگری امکان حضور در چند فیلم طی سالهای آینده را خواهد داشت.
پارتریج که نخستین بار با «Enola Holmes» در سال 2020 به شهرت جهانی رسید، در بخش دیگری از گفتوگوی خود درباره مواجهه با شهرت و فشار شبکههای اجتماعی نیز صحبت کرد و گفت مدیریت این فضا همیشه آسان نیست، اما داشتن اطرافیان مناسب در این مسیر اهمیت زیادی دارد.