گرمای کشنده
گرمای کشنده

فیلم گرمای کشنده (Killer Heat 2024)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5.6/10

5.9هزار نفر
metacritic sign33%
rotten tomatoes sign16%

داستان فیلم گرمای کشنده

فیلم گرمای کشنده، درباره دو برادر دوقلو است که در یک مثلث عشقی گرفتار شده اند و پای کارآگاه خصوصی نیک بالی که به "مرد حسود" معروف است نیز به این پرونده باز می شود. او به طور مخفیانه توسط پنه لوپه وارداکیس استخدام می شود تا در مورد مرگ برادر دوقلوی همسرش، تحقیق کند. از آنجایی که این خانواده ثروتمند در جزیره دورافتاده یونان، پلیس را کنترل می کنند، پنه لوپه نمی تواند آنها را وادار به تحقیق درباره مرگ کند، زیرا ظاهرا این یک تصادف کوهنوردی بوده است. این خانواده نگرانند که اطلاع رسانی ممکن است ارزش سهام شرکت حمل و نقل آنها را کاهش دهد...

بازیگران فیلم گرمای کشنده

جوزف  گوردون لویت

جوزف گوردون لویت در نقش نیک بالی

شیلین  وودلی

شیلین وودلی در نقش پنه لوپه وارداکیس

ریچارد مدن

ریچارد مدن در نقش الیاس "لئونیداس"

کلر  هولمن

کلر هولمن در نقش آدری

ابی لی  کرشا

ابی لی کرشا در نقش مونیک

بیلی کلمنتز

بیلی کلمنتز در نقش همکار یانیس

بابو سیسی

بابو سیسی در نقش ژرژ منسا

مانوس گاوراس

مانوس گاوراس در نقش یانیس دیمیتریو (بی اعتبار)


عوامل فیلم گرمای کشنده
فیلیپ لاکوت

فیلیپ لاکوت

کارگردان
جوزف  گوردون لویت

جوزف گوردون لویت

تهیه کننده
مت چارمن

مت چارمن

نویسنده
جوزف  شرلی

جوزف شرلی

موسیقی
جی  کسیدی

جی کسیدی

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 5 مهر 1403
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی، یونانی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.