زشت ها
زشت ها

فیلم زشت ها (Uglies 2024)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

4.7/10

22.5هزار نفر
metacritic sign34%
rotten tomatoes sign15%

داستان فیلم زشت ها

فیلم زشت ها در یک دنیای دیستوپیایی می گذرد که در آن جهان پس از اتمام همه منابع طبیعی دچار هرج و مرج شده است و استانداردهای زیبایی اجباری ایجاد شده اند که تفاوت های فیزیکی را از بین می برند. این عمل جراحی روی زشت ها در شانزده سالگی انجام می شود و بعد به آنها اجازه داده می شود تا به شهری که در آن جشن به عنوان "زیبارویان" برگزار می شود، بروند. در این میان، نوجوانی به نام تالی یانگ‌ بلود و بهترین دوستش پریس که زشت هستند، زیر بار جراحی نمی روند و تالی علیه این تطابق اجباری جامعه شورش می‌کند...

بازیگران فیلم زشت ها

جوئی  کینگ

جوئی کینگ در نقش تالی یانگ بلاد

برایان  تجو

برایان تجو در نقش شای

کیت پاور

کیت پاور در نقش دیوید

چیس  استوکس

چیس استوکس در نقش پریس

لاورن کاکس

لاورن کاکس در نقش دکتر کابل

پریا  اکبرشاهی

پریا اکبرشاهی در نقش لوریر


عوامل فیلم زشت ها
جوزف  مک گینتی

جوزف مک گینتی

کارگردان
جان  دیویس

جان دیویس

تهیه کننده
بروس وین گیلیز

بروس وین گیلیز

تهیه کننده
جوئی  کینگ

جوئی کینگ

تهیه کننده
جوزف  مک گینتی

جوزف مک گینتی

تهیه کننده
ماری ویولا

ماری ویولا

تهیه کننده
ایان بریک

ایان بریک

تهیه کننده
ونسا تایلور

ونسا تایلور

نویسنده
ادوارد  شیرمور

ادوارد شیرمور

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 23 شهریور 1403
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.