گردن زنی
گردن زنی

سریال گردن زنی ۱۴۰۳

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5.6/10

5 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال گردن زنی

سریال گردن زنی به کارگردانی سامان سالور و تهیه کنندگی علی قربان زاده ساخته شده و زندگی زوج جوانی به نام های باران و نیما را روایت می کند که در شب عروسی آنها یک خلافکار سابقه دار به نام شاهرخ از زندان آزاد می شود. با حضور شاهرخ زندگی تک تک افراد خانواده آنها تحت تاثیر قرار می گیرد و رازهای خانوادگی بسیار زیادی برملا می شود. کیسان دیباج، الیکا ناصری، رویا نونهالی، پژمان بازغی و ترلان پروانه از جمله هنرمندانی هستند که در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

مطالعه بیشتر
تریلر رسمی سریال گردن زنی

تریلر رسمی سریال گردن زنی

بازیگران سریال گردن زنی

کیسان دیباج

کیسان دیباج در نقش نیما

الیکا ناصری

الیکا ناصری در نقش باران متین

رویا نونهالی

رویا نونهالی در نقش گیسو

سمیرا  حسن پور

سمیرا حسن پور در نقش مونا

حسن معجونی

حسن معجونی در نقش مسعود

مهدی حسینی نیا

مهدی حسینی نیا در نقش بهمن

ترلان پروانه

ترلان پروانه در نقش طناز

مهران غفوریان

مهران غفوریان در نقش فریبرز

الهام پاوه نژاد

الهام پاوه نژاد در نقش آفاق

پوریا  رحیمی سام

پوریا رحیمی سام در نقش شاهرخ

محمد ولی زادگان

محمد ولی زادگان در نقش بردیا

محمدامین شعر باف

محمدامین شعر باف در نقش امیر

پژمان بازغی

پژمان بازغی در نقش پیمان وکیل تاراشیخ

پاشا  رستمی

پاشا رستمی در نقش مانی دادگر

سعید زارعی

سعید زارعی در نقش رضا

محمد  اشکان فر

محمد اشکان فر در نقش پدر شاهرخ

امیر مهدی زاده

امیر مهدی زاده در نقش


عوامل سریال گردن زنی
سامان  سالور

سامان سالور

کارگردان
علی قربان‌ زاده

علی قربان‌ زاده

تهیه کننده
زامیاد سعدوندیان

زامیاد سعدوندیان

نویسنده
امیر مهدی زاده

امیر مهدی زاده

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 23 شهریور 1403
کشور مبدا
ایران
زبان
فارسی

درباره سریال گردن‌زنی

سریال ایرانی گردن‌زنی از جمله آثار جدید بخش سینمای خانگی کشورمان شناخته می‌شود که توسط کارگردانی نام‌آشنا و گروهی از بازیگران دوست‌داشتنی تولید شده است. نکته بسیار مهم و حائز اهمیت سریال گردن‌زنی داستان واقعی است که ارائه می‌دهد و براساس یکی از پرونده‌های بزرگ و شوکه کننده چند سال اخیر استان تهران است. از آنجایی که نمی‌خواهیم این سریال را برای شما اسپویل کنیم، بنابراین توضیحی در مورد داستان گردن‌زنی نخواهیم داد، اما این نکته را درنظر داشته باشید که تمام وقایع دلهره‌آور و وحشتناکی که در این سریال به وقوع می‌پیوندند، ریشه‌ای در واقعیت دارند.

سامان سالور، کارگردان گردن‌زنی بوده که با همکاری با زامیاد سعدوندیان در جایگاه نویسندگی، به تولید و خلق آن پرداخته است. نکته بسیار جالب، حضور سمیرا حسن‌پور، همسر این کارگردان در میان بازیگران سریال گردن‌زنی است. علاوه بر این هنرپیشه، هنرمندان شاخص دیگری همچون پژمان بازغی، بهنام تشکر، حسن معجونی، ترلان پروانه و رویا نونهالی در سریال گردن‌زنی حضور دارند و مثل همیشه، بازی تکرار نشدنی را از خودشان به نمایش گذاشته‌اند.

سامان سالور اگرچه برای ساخت سریال گردن‌زنی از درخشان‌ترین و بهترین بازیگران ایرانی استفاده کرده است، اما او سعی داشته تا دو نقش اصلی خودش را بازیگرانی نسبتا ناشناخته و متفاوت برعهده داشته باشند و به همین دلیل شاهد حضور الیکا ناصری و کیسان دیباج در قامت شخصیت‌های اصلی این سریال هستیم. داستان سریال گردن‌زنی به گفته بسیاری از طرفداران آن، یکی از خشن‌ترین روایت‌های چند سال اخیر سریال‌های ایرانی است که همین مسئله موجب اعتراض بسیاری از آنها شده است.

از آنجایی که سریال گردن‌زنی هنوز به پایان راه خودش نرسیده، بنابراین شاید از خودتان بپرسید که در حقیقت سریال گردن‌زنی چند قسمت است؟ این سریال در قالب یک فصل 15 قسمتی تولید شده و هر قسمت از آن، دارای زمانی در حدود 60 دقیقه است. انتشار اولیه سریال گردن‌زنی ایرانی در تاریخ 23 شهریور 1403 انجام شد و بر طبق اطلاعاتی که از میزان بازدید این سریال منتشر شده، گردن‌زنی توانسته تا از جنبه مخاطبان، راضی کننده عمل کند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.