58%
نوشته شده توسط Jude Dry.5 شهریور 1404
با افزودن به انبوه بازسازیهای آمریکایی ناشیانه و غیرضروری از فیلمهای موفق بینالمللی، «مردی به نام اتو» هر ذره خودانگیختگی و جذابیت را از منبع اقتباس عموماً مورد پسند خود میگیرد. یک بازسازی از کمدی سوئدی ۲۰۱۶ «مردی به نام اوه»، «مردی به نام اتو» داستان یک پیرمرد بدخلق را که توسط یک خانواده مهاجر پر سر و صدا در همسایگیاش شفا مییابد، آمریکایی میکند. در حالی که «اتو» ممکن است به مخاطبان جدیدی ک...
58%
نوشته شده توسط Ross Bonaime.17 شهریور 1404
در لحظات ابتدایی «مردی به نام اتو»، میتوان مشکلات ذاتی این بازگویی را دید. اتو اندرسون یک مرد بدخلق است که اولین بار او را در یک فروشگاه ابزارآلات میبینیم. او با بیادبی به کارمند میگوید و از اینکه چند پنی بیشتر برای چیزی که میخرد، شارژ شده، شکایت میکند. در تمام این مدت، موسیقی متن عجیب توماس نیومن به داستانی شاد در زیر ظاهر مرد بدخلق اشاره میکند. این نسخه، ترکیبی از کمدی و درام را به شیوها...
50%
نوشته شده توسط Owen Gleiberman.19 مرداد 1404
در «مردی به نام اتو»، تام هنکس نقش یکی از آن تنهاهای بدخلق و سالخورده را بازی میکند که هرگز فرصتی را برای ابراز خشم خود از دست نمیدهد. صحنه آغازین امیدوارکننده است، زیرا اتو اندرسون با بازی هنکس، سعی میکند طناب بخرد و عصبانیت او از پروتکلهای قیمتگذاری بوروکراتیک، طنینی از حقیقت تلخ را در خود دارد. اگر فیلم بر اساس پیشفرض آن صحنه ادامه مییافت، ممکن بود فیلم بهتری - خندهدارتر، گزندهتر، کمتر...
50%
نوشته شده توسط Roger Moore.29 مرداد 1404
تام هنکس نمیتواند جنبه نرم چنین پیرمرد بدخلقی را در «مردی به نام اتو» بازی نکند؛ یک بازسازی احساساتی و طولانی از یک فیلم سوئدی. کارگردان، مارک فورستر، جنبه احساساتی خود را در فیلمی به نمایش میگذارد که گاهی تأثیرگذار است و طنینانداز میشود، زیرا تنهایی غمانگیز و تلخ، نفرین جهانی پیری است. اما فیلم قبلی و رمانی که بر اساس آن ساخته شده، به شیوههایی کار میکنند که این نسخه هالیوودی آفتابیتر و شی...
جدیدترین عنوان هابیشتر