90%
نوشته شده توسط Chris Evangelista.26 مرداد 1404
در این فیلم جذاب و پیچیده، هیچ چیز ساده نیست و هیچ کار خوبی بیمجازات نمیماند. فیلم با معرفی یک شخصیت دوستداشتنی به نام رحیم آغاز میشود، اما به تدریج ما را وادار به ارزیابی مجدد او و موقعیتش میکند. این یک نسخه هالیوودی نیست که در آن آدمهای خوب و بد مشخص باشند؛ در اینجا، مرزها کاملاً محو هستند. امیر جدیدی در نقش رحیم، اجرایی کمنظیر ارائه میدهد. او ما را وادار میکند که از همان ابتدا رحیم را ...
83%
نوشته شده توسط David Ehrlich .22 مرداد 1404
این فیلم بهترین اثر اصغر فرهادی پس از «جدایی» است. او یک فرض کلاسیک را برداشته و آن را با چنان نیروی گریز از مرکزی میچرخاند که شما را در جای خود میخکوب میکند، در حالی که همدردیتان در تمام جهات ممکن پرواز میکند. ملودرامهای اجتماعی فرهادی با معضلات سادهای آغاز میشوند که لایه به لایه، یک بحران اخلاقی سخت را در زیر خود آشکار میکنند. در اینجا نیز، داستان ساده پیدا شدن یک کیف پول، به یک معادله ج...
80%
نوشته شده توسط Deborah Young.10 مرداد 1404
اصغر فرهادی توانایی شگفتانگیزی در پیدا کردن درام در غیرمنتظرهترین مکانها دارد و با این فیلم، بازگشتی خوشایند به ایران داشته است. این یک فیلم بسیار خوب در مورد صداقت، آبرو و بهای آزادی است. فیلم، فرهادی را به اصول اولیه داستانگویی ملی بازمیگرداند؛ یک داستان پیچیده از نیمهحقیقتها و دروغهایی که تمام کسانی را که در آن دست دارند، میبلعد. همه چیز در فیلم آنقدر محتمل به نظر میرسد که وقایع کیفیت...
80%
نوشته شده توسط Robbie Collin .19 مرداد 1404
اصغر فرهادی استاد داستانهای اخلاقی پیچیده است که در آنها، معضلات اخلاقی، کیفیتی شبیه به یک داستان جنایی پیدا میکنند. این فیلم، بهترین اثر او پس از موفقیت جهانی «جدایی» است. داستان با یک خوششانسی غیرمنتظره برای یک زندانی بدهکار آغاز میشود، اما از یک دروغ کوچک و خوشنیت، جنگلی از پیچیدگیها جوانه میزند. فیلمنامه به مشکلات اجازه میدهد تا به شکلی کاملاً ارگانیک و در عین حال به طرز شیطانی کنترل...
جدیدترین عنوان هابیشتر