80%
نوشته شده توسط Peter Bradshaw .11 مرداد 1404
با این پیشدرآمد غوطهورکننده و تماشایی، بار دیگر شاهد سکانسهای اکشن کاروانهای عظیم و عجیب هستیم که مفهوم «تعقیب» و «مبارزه خشونتآمیز» را به یک سری مسابقات دیوانهوار با سرعت بالا تبدیل میکنند. این وسایل نقلیه هستند که فیلمهای «مکس دیوانه» را اینقدر عجیب میکنند؛ این نمایشهای گلادیاتوری واقعاً شبیه به آثار سوررئالیستی هستند. کریس همسورث در نقش یک شخصیت شرور به طرز عجیبی خندهدار، بسیار به دز...
80%
نوشته شده توسط Brian Truitt.16 مرداد 1404
هر کسی که «مکس دیوانه: جاده خشم» را دیده باشد، آن را فراموش نمیکند؛ یک فیلم اکشن خالص و بینقص. این یک استاندارد بسیار بالاست که بیشتر فیلمها، از جمله این پیشدرآمد الهامگرفته، نمیتوانند به آن برسند. با این حال، «فیوریوسا» یک داستان پیدایش شخصیت مناسب است که بیشتر به عنوان یک تریلر انتقامجویانه عمل میکند. کارگردان، جرج میلر، یک حماسه انفجاری و جهانساز را خلق کرده و آنیا تیلور-جوی و کریس همس...
80%
نوشته شده توسط Reuben Baron.20 مرداد 1404
این یک فیلم خوب است که این شانس یا بدشانسی را دارد که پیشدرآمدی برای یک فیلم تقریباً بینقص باشد. «فیوریوسا» باید یک موازنه را مدیریت کند: تلاش برای بازآفرینی برخی از هیجانات «جاده خشم» و در عین حال، روایت یک داستان بزرگتر به شیوهای بسیار متفاوت. این فیلم یک حماسه پساآخرالزمانی کندتر و از نظر روایی پیچیدهتر است. کریس همسورث در نقش شخصیت شرور جدید، دمنتوس، نمایش را میدزدد. او شوخطبعیای که ثور...
75%
نوشته شده توسط Tatiana Hullender.7 مرداد 1404
این فیلم یک نمایش سینمایی عظیم است؛ یک چرخه تقریباً بیوقفه از بدلکاریهای دیوانهوار که با به اندازه کافی گریس، روغن، آتش و شن پوشانده شده تا شما را نفسگیر کند. این اثر، ستارهاش، آنیا تیلور-جوی - که شدت غریزیاش به دیالوگهای کمی نیاز دارد - را به طور قاطع به لیگ بلاکباسترها پرتاب میکند. کریس همسورث نیز در نقش «دمنتوس» اجرایی هرگز خستهکننده ارائه میدهد. این قسمت جدید، معاصر و به موقع به نظر...
70%
نوشته شده توسط Therese Lacson.25 مرداد 1404
این فیلم یک اثر متفاوت از «جاده خشم» است؛ یک مطالعه شخصیتی کندتر به جای یک فیلم اکشن بیوقفه. به دلیل ماهیت این داستان، ریتم و لحن کاملاً متفاوت از فیلم قبلی است. اکشن نفسگیری که در «جاده خشم» وجود داشت، در اینجا به طور کامل حضور ندارد و از برخی جهات، داستان به خاطر آن ضعیفتر است. فیلم از مشکل «اطلاعات بیش از حد» رنج میبرد و گاهی اوقات شبیه به یک تخلیه اطلاعاتی است که جزئیاتی را پر میکند که به...
جدیدترین عنوان هابیشتر