35%
نوشته شده توسط Witney Seibold.9 شهریور 1404
وقتی هر فیلمی را تماشا میکنم، انتظار درجهای از وضوح را دارم. اما این نسخه جدید «کلاغ» فاقد آن وضوح حیاتی است. به لطف تدوین شلخته و فقدان کلی شم داستانگویی، رویدادها بدون توضیح زیاد، طنین احساسی یا حتی ارتباط اولیه از کنار هم میگذرند. این فیلم که سالها در جهنم تولید گرفتار بود، حس یک کار عجولانه را میدهد. پیشفرض داستان باید ساده باشد، اما فیلمسازان آن را با اسطورهشناسی بیمعنی و پیچیده پر ک...
35%
نوشته شده توسط William Bibbiani.12 شهریور 1404
یک سادگی فراموشنشدنی در کتاب کمیک «کلاغ» وجود دارد؛ داستانی از اندوه که در مرحله خشم گیر کرده است. اما این بازسازی جدید، سادهترین داستان جهان را برداشته و طرح داستانی و اسطورهشناسی آن را به طرز عجیبی پیچیده کرده تا جایی که به یک اثر کاملاً بیمعنی تبدیل شده است. این نسخه جدید از نظر احساسی کاملاً بیاثر است. داستان آنقدر با ابداعات غیرضروری و پیچیده پر شده که هسته اصلی آن - یعنی اندوه از دست دا...
30%
نوشته شده توسط Reuben Baron.18 شهریور 1404
این بازسازی تقریباً در تمام تصمیماتی که گرفته، علیه اصول درام، سرگرمی و پیامرسانی خوب عمل کرده است. یکی از معدود غرایز داستانی خوب تیم سازنده، تمایل به نمایش بیشتر رابطه میان اریک و شلی قبل از مرگشان بود. اما این ایده خوب نیز با اجرایی ضعیف هدر رفته است. مشکل واضحی که به وجود میآید این است که فیلم شخصیت اصلی اشتباهی را انتخاب کرده است. شلی با بازی «FKA Twigs» شخصیت بسیار جذابتری نسبت به اریک غم...
30%
نوشته شده توسط David Fear.20 شهریور 1404
این نسخه جدید از «کلاغ» از همان ابتدا در موقعیت دشواری قرار دارد. تلاش برای اینکه کسی جایگزین نقشی شود که مترادف با یک بازیگر خاص و یک داستان پر از اندوه است، درجه سختی فوقالعادهای را به همراه دارد. خبر خوب این است که آنها در انتخاب «بیل اسکارشارگ» برای این نقش، هوشمندانه عمل کردهاند. او میتواند همزمان هم یک قهرمان اکشن چالاک و هم یک کابوس ترسناک باشد. اما خبر بد این است که فیلم چندانی برای ح...
30%
نوشته شده توسط David Rooney.25 شهریور 1404
کارگردان «روپرت سندرز» تلاش میکند با پرهیز از کلمه «بازسازی» و نامیدن این اثر به عنوان یک بازآفرینی مدرن، از زیر سایه فیلم اصلی خارج شود، اما این باعث نمیشود که فیلم کمتر ملالآور باشد. این نسخه جدید که در فضایی تاریک، مناظر شبانه بارانی و آرایش چشم غلیظ غرق شده، بیشتر بر روی زیباییشناسی تمرکز دارد تا داستانگویی. فیلمنامه به طرز بیاثری در یک مقدمه خوابآور، به کندی پیش میرود و نه عشق ابدی می...
جدیدترین عنوان هابیشتر