این فیلم هرگونه تمایز بین به آب و آتش زدن و به سیم آخر زدن را از بین میبرد. فیلم به یک اثر رفاقتی کامل تبدیل شده که در آن، موجود بیگانه تمام دیالوگهای خوب را میگوید و ادی براک با بازی تام هاردی، نقش مرد جدی داستان را بازی میکند. این فیلم یک سرگرمی سبک و چیزی بیش از آن نیست. طرح داستانی به طرز قابلاعتمادی بیروح و ژنریک است. اجرای هاردی در این مجموعه موفق بوده، زیرا کل آن را سبک نگه داشته است....