100%
نوشته شده توسط Kim Hughes .29 شهریور 1404
«ببخشید عزیزم»، اولین فیلم بلند نویسنده-کارگردان آمریکایی، ایوا ویکتور، که خود نیز در آن بازی میکند، یک اعلامیه واضح از یک استعداد جدید و اصیل است که قادر به خلق تصاویر بصری بسیار مبتکرانه با بودجه محدود است. این همچنین یک گواهی فوقالعاده - و غمانگیز و خندهدار و متفکرانه - درباره این است که چگونه تروما به طور عمیق زندگی افراد را لکهدار میکند، با نتایج دور از دسترس و غیرقابل پیشبینی. اما چیز...
91%
نوشته شده توسط Kate Erbland.23 شهریور 1404
بیایید برای خلاصههای داستانی موجز تشویق کنیم. اولین فیلم ایوا ویکتور، کمدین و ستاره رسانههای اجتماعی، که با «ببخشید عزیزم» یک اولین اثر کاملاً بزرگ را رقم میزند. مطمئناً همه اینها در مورد «ببخشید عزیزم» صادق است، اما هیچ مجموعه کلمات سریعی نمیتواند به درستی قدرت و توانایی اولین اثر ویکتور را منتقل کند، یک فیلم به طرز تاریکی خندهدار و فوقالعاده لطیف که، بله، درباره اتفاقاتی است که پس از بدتری...
90%
نوشته شده توسط Rachel LaBonte.21 مرداد 1404
وقتی صحبت از فیلم به میان میآید، چیزهای کمی هیجانانگیزتر از کشف یک استعداد جدید و درخشان وجود دارد. این همان احساس هیجانانگیزی است که هنگام تماشای «ببخشید عزیزم»، اولین فیلم بلند کارگردانی ایوا ویکتور، به من دست داد. این فیلم که توسط ویکتور نوشته شده و خودش نیز در آن بازی میکند، با رویکردی استوار که تقریباً بیدردسر به نظر میرسد، بر روی طناب باریک بین کمدی و تراژدی راه میرود. در دنبال کردن س...
87%
نوشته شده توسط Andy Crump.25 مرداد 1404
نزدیکترین چیزی که به یک «پیچش» در «ببخشید عزیزم» میرسد، در پرده آخر آن ظاهر میشود: افشای نفسگیر اینکه «عزیزم» در عنوان، در واقع، یک نوزاد واقعی است. «ببخشید عزیزم» با هر دو پا وارد این تصور غلط میشود. فیلم رگههایی از قضاوت را کنار میگذارد و کاملاً از هیجانانگیز کردن موضوع خودداری میکند؛ فیلمنامه ویکتور داستانش را با یک ساختار رمانگونه، که به فصلهایی تقسیم شده، سرمایهگذاری میکند. ویکتو...
83%
نوشته شده توسط Jacob Oller.3 شهریور 1404
«ببخشید عزیزم» و شخصیت اصلی آن، اگنس، اهرمی را تشکیل میدهند که حول تکیهگاه نامرئی فیلم، یک تجاوز جنسی نادیده، میچرخد. این اولین اثر خاطرهمانند، به همان اندازه که لحظهای هولناک است، لذتبخش نیز هست - اینکه داستانی درباره گسستگی پس از سانحه و بهبودی اینقدر خندهدار و جذاب باشد، یک معجزه کوچک است. ساختار ادبی پراکنده آن و اجرای گیرا ویکتور، موضوع، فرم و محتوا را منسجم میکنند و قسمتهای بیضوی را...
70%
نوشته شده توسط Jon Frosch.5 شهریور 1404
اگر نام ایوا ویکتور برای شما ناآشناست، ممکن است برای مدت طولانی اینطور نباشد. «ببخشید عزیزم»، یک اولین اثر سینمایی برنده و گاهی به طرز چشمگیری قوی، نویسنده/کارگردان/ستاره را به عنوان یک تهدید سهگانه معرفی میکند، با صدایی خاص و کاملاً شکلگرفته که طعنه و جدیت را با تأثیری فریبنده ترکیب میکند. با وجود برخی از ضرباهنگهای آشنای سینمای مستقل آمریکایی، این فیلم یک برداشت بیپرده و صمیمی از «تراژدیک...
جدیدترین عنوان هابیشتر