67%
نوشته شده توسط Natalia Keogan.30 تیر 1404
با اینکه مهارتهای کارگردان در ایجاد حس ناخوشایند و ترسهای ناگهانی به خوبی در این فیلم مشهود است، اما فیلمنامه آن را زمینگیر کرده است. فیلمنامه تنها به استعارههای پیشپاافتاده و رسالههای خستهکننده درباره تروما و اندوه علاقه نشان میدهد. داستان به شدت از فیلمهایی مانند «بابادوک» و «ما» وام گرفته، اما آنقدر هوشمندانه یا رادیکال نیست که بتواند تز خود را تثبیت کند یا ایدههای آن فیلمها را گست...
60%
نوشته شده توسط Jeff Ewing.23 تیر 1404
این فیلم، مانند بسیاری از آثار ترسناک بزرگ، از استعاره برای پرداختن به موضوعات عاطفی سنگین استفاده میکند. با این حال، با وجود فیلمبرداری فوقالعاده و بازی درخشان نقش اول، در نهایت در روایت خودش گم میشود. دانیل ددوایلر در نقش رامونا، بیوهای داغدیده، اجرایی قدرتمند و سرشار از بار عاطفی ارائه میدهد. فیلمبرداری پاول پوگورزلسکی نیز درخشان است و با وجود محدود بودن داستان به یک خانه، به فضا عمق و ...
60%
نوشته شده توسط Helen O’Hara.26 تیر 1404
در این درام خانگی که با دقت کنترل شده، کارگردان، ژاومه کویت-سرا، موفق میشود از یک لوکیشن واحد تنش عظیمی بیرون بکشد و حتی در نور کامل روز، ترسهای قدرتمندی خلق کند. اوکوی اکپوکواسیلی در نقش زن مرموز، یک هیولای برجسته و برازنده است و حضورش حتی زمانی که هیچ اتفاق فراطبیعی رخ نمیدهد، ترسناک است. دانیل ددوایلرِ همیشه قابلاعتماد نیز به خوبی در نقش شخصیتی سازشناپذیر و اغلب اشتباهکار فرو میرود. با ا...
50%
نوشته شده توسط Peter Sobczynski.21 تیر 1404
خاومه کولت-سرا، کارگردان فیلم، که سابقه ساخت تریلرهای هیجانانگیز و همچنین آثار ژانری هوشمندانه مانند «Orphan» و «The Shallows» را دارد، در اینجا نتوانسته به اوج کارهایش برسد. فیلمنامه سم استفانک، بیش از حد صریح و عینی به وحشتهای ناشی از غم میپردازد و به بیننده فرصتی برای کشف ارتباطات و درک عمیقتر نمیدهد. وقتی داستان کارتهای خود را رو میکند، دیگر مسیر چندانی برای پیشروی ندارد و به پایانی می...
جدیدترین عنوان هابیشتر