78%
نوشته شده توسط Shirley Li.6 مرداد 1404
این داستان یکی از عجیبترین انتخابها برای اقتباس از آثار استیون کینگ است، اما مایک فلنگان موفق شده این متریال دشوار را به یک فیلم تماشاگرپسند تبدیل کند. جذابیت برداشت فلنگان در درک او از کیفیت طنینانداز نوشتههای کینگ نهفته است؛ در این فیلم، همانند کتاب، داستان به این دلیل موفق است که بر پایههای معمولی که اتفاقات فراطبیعی میتوانند بر آن بنا شوند، تأکید میکند. فلنگان از مهارت داستان در تغییر ژ...
67%
نوشته شده توسط Anna McKibbin.29 تیر 1404
بخش ابتدایی فیلم وهمآور، عجیب و عمیقاً بیپایان است و به نظر میرسد که مایک فلنگان قصد دارد با صداقتی واقعگرایانه به موضوع انقراض بشر بپردازد. با این حال، فیلم با پیشرفت داستان، به جای گسترش، محدودتر میشود و داستان فروپاشی اجتماعی را تا حدی فدای تمرکز بر تلاش یک مرد برای رسیدن به آرامش میکند. این امر باعث میشود فیلم در دام مونولوگهای احساساتی و امضاشده فلنگان بیفتد که گاهی اوقات بیش از حد تو...
67%
نوشته شده توسط Katie Rife.10 مرداد 1404
این فیلم یک تغییر مسیر برای مایک فلنگان است؛ به لحاظ فنی یک فیلم ترسناک نیست، اما توسط حسرت، خاطرات و خاموش شدن یک جهان درونی با مرگ یک نفر، تسخیر شده است. این اثر لایه استعاره را کنار میزند و مستقیماً به سراغ آن حسرت و اندوهی میرود که زیربنای تمام داستانهای ارواح است. احساساتگرایی به فلنگان میآید و سبک نگارش پرآبوتاب او با ایدههای مفهومی و بلندپروازانه فیلم به خوبی هماهنگ است. با این حال، ...
60%
نوشته شده توسط Michael Rechtshaffen.15 مرداد 1404
این جدیدترین اقتباس مایک فلنگان از استیون کینگ، یک انتخاب عجیب و غریب و نه چندان ایدهآل برای اوست. این برداشت امیدوارانه از پایان جهان، که به ترتیب زمانی معکوس روایت میشود، کالای نشاطآور خود را ارائه میدهد، اما این کار را به قیمت فدا کردن یک فرضیه ابتدایی تاریک و جذاب انجام میدهد که با پیشرفت داستان (یا در این مورد، پسرفت)، رقیقتر و متزلزلتر میشود. نتیجه نهایی تحولات غیرمنتظرهای مانند تام...
جدیدترین عنوان هابیشتر