80%
نوشته شده توسط Ross Bonaime.17 مهر 1404
«Caught Stealing» در ظاهر، چیزی نیست که از یک فیلم آرونوفسکی انتظار میرود، اما وقتی عمیقتر نگاه کنیم، به نظر میرسد که نسخهای کاملاً روشن و واضح از یک جرم و جنایت کمدی-درام است که این کارگردان میتواند بسازد. فیلم از اینکه در موقعیتهای تاریک و دشوار قدم بگذارد، ابایی ندارد و به واقع به مکانهایی بسیار تیره و تار میرود، با این حال همیشه قادر است به نقطهای بازگردد که داستان دوباره به یک سرگرمی...
80%
نوشته شده توسط Tom Shone.11 آبان 1404
فیلمنامه این فیلم مسیری غیرمنتظره و غیرمعمول دارد که تماشاگر را غافلگیر میکند، و تصاویرش با حس نوستالژی همراهاند.
80%
نوشته شده توسط Peter Debruge.14 آبان 1404
فیلم Caught Stealing شاید در ظاهر با فیلمهای شخصی و درونیِ آرونوفسکی مثل The Wrestler یا The Whale فرق داشته باشد، اما در واقع او ما را به هَـنک به همان اندازه نزدیک میکند که به شخصیتهای اصلی آن آثار نزدیک کرده بود.
75%
نوشته شده توسط Roger Moore.31 شهریور 1404
به دنیای «گرفتار سرقت» خوش آمدید؛ نیویورک ۱۹۹۸، اما نه نسخه «ساینفلد» یا «فرندز». این یک کمدی اکشن است که به یک اندازه تاریک و خندهدار است. سفر قهرمان ما، فرار از قربانی بودن و پذیرش گذشتهاش است. آرونوفسکی با الهام از فیلم «پس از ساعات اداری»، یک ماجرای شبانه پر هرج و مرج را به تصویر میکشد. صحنههای تعقیب و گریز و درگیریها، هم خندهدار و هم ناامیدکننده هستند، زیرا تلهای که هنک در آن افتاده، ب...
75%
نوشته شده توسط Rodrigo Perez.31 شهریور 1404
«دارن آرونوفسکی» با این فیلم به دنیای آشنای کوچههای کثیف و فضاهای فرسوده بازگشته است. این تریلر که به شکلی نوستالژیک در اواخر دهه ۹۰ منهتن میگذرد، یک اثر سرگرمکننده و قدیمی است که بر شتاب و آدرنالین تکیه دارد. فیلم پر از انرژی و جذابیت است و هرگز خستهکننده نمیشود. «آستین باتلر» در نقش اصلی، یک ستاره قانعکننده است و پیچشهای داستانی، هم قهرمان و هم مخاطب را در حالت آمادهباش نگه میدارد. فیلم...
75%
نوشته شده توسط James Berardinelli.6 آبان 1404
«Caught Stealing» بستر مناسبی را برای آرانوفسکی فراهم میکند و او با سبکی که به کارش میدهد، فیلم را بالاتر از ریشههای نئو-نوار فیلمنامهاش میبرد.
جدیدترین عنوان هابیشتر
