75%
نوشته شده توسط Ignatiy Vishnevetsky.20 مرداد 1404
فیلم لویی لتریر، «حالا مرا میبینی»، به نوعی بازگشت او به ریشههایش است. مانند دو فیلم «ترانسپورتر» او، این فیلم از نظر جدیت سبک و از نظر سبک سنگین است - یک فانتزی خیرهکننده درباره یک تیم از شعبدهبازان دزد بانک. این فیلم شیک، عمداً احمقانه و پر از جزئیات بصری است. البته، توضیحی برای این سرقت وجود دارد - و آن «جادو» نیست - اما این توضیح آنقدرها که اعتبار را زیر سوال ببرد، آن را نفی میکند. «حالا ...
60%
نوشته شده توسط Scott Foundas.9 شهریور 1404
ترفندها به همان اندازه که داستانپردازی ضعیف است، پر زرق و برق هستند در «حالا مرا میبینی»، یک فیلم سرقتی پر از شعبده از کارگردان لویی لتریر که هیچ چالش جدیای برای «پرستیژ» کریستوفر نولان یا «زندانی اسپانیایی» دیوید ممت در پانتئون حقههای سینمایی ایجاد نمیکند. به لطف برخی از حقههای ماهرانه و یک گروه بازیگری جذاب، این «یازده یار اوشن» دنیای جادو در تمام مدت قابل تماشا باقی میماند، حتی در حالی ک...
40%
نوشته شده توسط Peter Bradshaw .26 شهریور 1404
این فیلم سرقتی که بیش از حد پخته، بیش از حد پیچیده و کمعلاقه است، به یک آشفتگی تبدیل میشود. ده دقیقه ابتدایی به طور معقولی سرگرمکننده است - نکته مهم این است که این بخش از فیلم درباره دزدی بانک نیست - اما بعد از آن فقط درهم، به طرز وحشیانهای غیرقابل قبول و کسلکننده میشود و تسلط گروه بر مهارتهای غیرجادویی معمولی لازم در دزدی در مقیاس بزرگ، کاملاً غیرمتقاعدکننده است و هیچ مقدار انحراف روایی نم...
جدیدترین عنوان هابیشتر
