این سریال یه ترن هوایی احساسی واقعی بود. چیزی که خیلی برام جالب بود این بود که چطور کلیشههای جنسیتی رو برعکس کرده بود. اینجا دختره بود که رئیس و پولدار بود و پسره از یه خانوادهی معمولی میومد و این دینامیک متفاوتی به رابطهشون داده بود. سریال خیلی خوب تونسته بود تعادل بین کمدی، درام و عاشقانه رو حفظ کنه. یه لحظه از دست کارهای بامزهی شخصیتها قهقهه میزدی و لحظهی بعد با مشکلاتشون بغض میکردی. شخ...