پاراج
سایه‌ های تاریک
سایه‌ های تاریک
سایه‌ های تاریک

سریال سایه‌ های تاریک (Dark Shadows 1966)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

8.1/10

5.5هزار نفر
metacritic sign5%
rotten tomatoes sign-

داستان سریال سایه‌ های تاریک

سریال سایه‌های سیاه درباره یک خون آشام است که پس از گذراندن دویست سال در یک تابوت، فرار می کند و به عمارت خانوادگی خود در کالینزپورت، مین باز می گردد. فرماندار تازه استخدام شده، ویکتوریا وینترز به کالینوود، املاک کالینز در کالینزپورت می رسد تا ریشه های مرموز خود را جستجو کند. او به زودی درگیر حوادث و اسرار عجیبی می شود که به نظر می رسد خانواده کالینز را احاطه کرده است. خانواده ثروتمند کالینز که در این عمارت سکونت دارند، با وقوع حوادث عجیب و غریب دچار وحشت می شوند.

بازیگران سریال سایه‌ های تاریک

دیوید سلبی

دیوید سلبی در نقش Quentin Collins / ...

ثیر  دیوید

ثیر دیوید در نقش Ben Stokes / ...

جان کارلن

جان کارلن در نقش Willie Loomis / ...

میچل رایان

میچل رایان در نقش Burke Devlin

دانا الجار

دانا الجار در نقش Sheriff Patterson

جورج میچل

جورج میچل در نقش Matthew Morgan

کنت مک میلان

کنت مک میلان در نقش Bartender at the Eagle / ...

برنارد  هاگز

برنارد هاگز در نقش Stuart Bronson

جوئل فابیانی

جوئل فابیانی در نقش Paul Stoddard


عوامل سریال سایه‌ های تاریک
دن کورتیس

دن کورتیس

کارگردان
دن کورتیس

دن کورتیس

تهیه کننده
جورج دیکنزو

جورج دیکنزو

تهیه کننده
دن کورتیس

دن کورتیس

نویسنده
باب کوبرت

باب کوبرت

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
دوشنبه 6 تیر 1345
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی
شرکت تولیدکننده
ای بی سی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.