پاراج
به یاد داشته باش
به یاد داشته باش
به یاد داشته باش

فیلم به یاد داشته باش (Re/Member 2022)

5/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

5.2/10

4هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign50%

داستان فیلم به یاد داشته باش

داستان فیلم به یاد داشته باش در مورد یک دانش‌آموز دبیرستانی به نام آسوکا و دوستانش است که توسط یک روح خبیث و شرور گرفتار شده‌اند. این روح شرور آن‌ها را در یک حلقه زمانی گرفتار کرده است و این دانش‌آموزان برای فرار از دست او، باید جسد قربانی قبلی این روح خبیث را پیدا کنند. قربانی‌ای به نام هاروکا که جسد او به هشت قسمت تقسیم شده و در مناطق مختلف مدرسه پراکنده شده است. حالا آسوکا و دوستانش باید به دنبال این جسد باشند تا از دست روح شرور جان سالم به در ببرند...

مطالعه بیشتر

بازیگران فیلم به یاد داشته باش

هاشیموتو  کانا

هاشیموتو کانا در نقش آسوکا موریساکی

گوردون  مائدا

گوردون مائدا در نقش تاکاهیرو ایسه

مایکا  یاماموتو

مایکا یاماموتو در نقش رومیکو هیراگی

فوجو  کامیو

فوجو کامیو در نقش آتسوشی کیومیا

کوتارو  دایگو

کوتارو دایگو در نقش شوتا اورانیشی

یوکی لونا

یوکی لونا در نقش حنا (صدا)


عوامل فیلم به یاد داشته باش
یوگو  کانو

یوگو کانو

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
سه‌شنبه 25 بهمن 1401
کشور مبدا
ژاپن
زبان
ژاپنی

باکس آفیس
فروش دنیا
8,166,175 دلار
1

معرفی فیلم به یاد داشته باش

به یاد داشته باش (Re/Member) که با عنوان Remember-Member نیز شناخته می‌شود، یک فیلم ژاپنی محصول سال 2022 در ژانر درام، ترسناک و رازآلود است. کارگردانی این اثر با ایچیرو هاسومی (Eiichiro Hasumi) و نویسندگی آن با دوکی هارومی (Doki Harumi) بود. این فیلم در واقع اقتباسی از یک رمان معروف اینترنتی به نام Karada Sagashi اثر ولزارد (Welzard) است. فیلم عملکرد متوسطی داشت و ارزش تماشا دارد.

داستان فیلم مرا به یاد داشته باش

داستان حول محور 6 دانش آموز می‌گردد که در یک حلقه زمانی عجیب گیرافتاده‌اند. آسوکا، یکی از دانش‌ آموزان، پی به این راز می‌برد که شخصی در مدرسه حضور دارد که دانش‌ آموزان تنها را می‌کشد. او همچنین می‌فهمد جسد یکی از دانش‌ آموزان به تکه‌های مختلف تقسیم شده است. بنابراین آسوکا و دوستانش در حالی که تحت تعقیب شخص مرموز هستند، باید سعی کنند با پیدا کردن تکه‌های دانش آموز مذکور، از این حلقه زمانی نجات پیدا کنند.

بازیگران فیلم به یاد داشته باش

در این فیلم بازیگران ژاپنی ای همچون هاشیموتو کانا (Hashimoto Kanna) در نقش آسوکا، مائدا گوردون (Maeda Gordon) در نقش تاکاهیرو، یاماموتو مایکا (Yamamoto Maika) در نقش رومیکو، کامیو فوجو (Kamio Fuju) در نقش آتوشی، دایگو کوتارو (Daigo Kotaro) در نقش شوتا و یوکوتا مایو (Yokota Mayuu) در نقش ریه حضور دارند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.