پاراج
بازگشت مردگان زنده
بازگشت مردگان زنده
بازگشت مردگان زنده

فیلم بازگشت مردگان زنده (The Return of the Living Dead 1985)

8/10

4 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7.3/10

69.2هزار نفر
metacritic sign66%
rotten tomatoes sign79%

داستان فیلم بازگشت مردگان زنده

در داستان این فیلم در 3 جولای 1984، در انبار تجهیزات پزشکی Uneeda، فرانک سرکارگر سعی می کند با نشان دادن استوانه های نظامی گاز سمی به نام تریوکسین، کارمند جدید فِرِدی را تحت تاثیر قرار دهد. استوانه ها به دلیل خطای تحویل، سال ها قبل در زیرزمین ساختمان پیچیده شده اند. فرانک در حالی که برای اثبات امن بودن آن به پهلوی استوانه می‌زند، به‌طور تصادفی گاز سمی را آزاد می‌کند، که ظاهرا جسد را در داخل ذوب می‌کند و جسد دیگری را که در یک قفسه‌ گوشت ذخیره شده است، زنده خواهد کرد. هر سه با رئیسشان سعی می کنند جسد زنده شده را بکشند.

مطالعه بیشتر

بازیگران فیلم بازگشت مردگان زنده

جان فیلبین

جان فیلبین در نقش Chuck

کلو  گولگر

کلو گولگر در نقش Burt

جیمز  کارن

جیمز کارن در نقش Frank

دان  کالفا

دان کالفا در نقش Ernie

دان  اوبانون

دان اوبانون در نقش Helicopter Loudspeaker Officer / Bum Outside Warehouse (voice) (uncredited)

لینیا  کویگلی

لینیا کویگلی در نقش Trash


عوامل فیلم بازگشت مردگان زنده
دان  اوبانون

دان اوبانون

کارگردان
تام فاکس

تام فاکس

تهیه کننده
دان  اوبانون

دان اوبانون

نویسنده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 25 مرداد 1364
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی
بودجه
4,000,000 دلار (تخمینی)

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
4,403,169 دلار
فروش آمریکا و کانادا
14,237,880 دلار
فروش دنیا
14,241,577 دلار
3

معرفی فیلم بازگشت مردگان زنده

بازگشت مردگان زنده (The Return of the Living Dead) فیلمی آمریکایی محصول سال 1985 به کارگردانی و نویسندگی دان اوبانون (Dan O’Bannon) در ژانر ترسناک و کمدی است. این اثر اولین تجربه کارگردانی اوبانون بود و چهار دنباله دیگر نیز دارد. منتقدان ازعملکرد این فیلم رضایت داشتند، زیرا در زمان خودش اثری جدید و متفاوت بود. گذشته از آن این اثر توانست در گیشه نیز به موفقیت برسد و در دنیا مطرح شود.

داستان فیلم بازگشت مردگان زنده

داستان از زمانی شروع می‌شود که سرکارگر فرانک به کارمند جدیدی به نام فردی یک آزمایش نظامی مخفی در انبار تدارکات را نشان می‌دهد. اما در این آزمایش به طور تصادفی گازی را آزاد می‌کنند که اجساد را به زامبی‌های گوشت‌خوار تبدیل می‌کند. در حالی که همه‌گیری در سراسر شهر گسترش می‌یابد و موجودات گرسنگی خود را به روش‌های عجیب و غریب برطرف می‌کنند، فرانک و فردی با کمک رئیس‌ خود و یک مرد مرموز برای زنده ماندن مبارزه می‌کنند.

بازیگران فیلم بازگشت مردگان زنده

کلو گولگر (Clu Gulager) بازیگر و کارگردان آمریکایی در نقش برت ویلسون، جیمز کارن (James Karen)  بازیگر و کارگردان اهل آمریکا در نقش فرانک جانسون و دان کالفا (Don Calfa) بازیگر آمریکایی در نقش ارنی به ایفای نقش می‌پردازند. سایر بازیگران فیلم بازگشت مردگان زنده نیز توم متیوس (Thom Mathews)، بورلی رندولف (Beverly Randolph)، میگل ای نونز جونیور (Miguel A. Núñez Jr.)، جان فیلیبین (John Philbin) و... هستند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.