پاراج
لحظه ای که مرده به هوش می آیی
لحظه ای که مرده به هوش می آیی
لحظه ای که مرده به هوش می آیی

فیلم لحظه ای که مرده به هوش می آیی (The Minute You Wake up Dead 2022)

4/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

4.5/10

2.9هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم لحظه ای که مرده به هوش می آیی

در داستان این فیلم، کارگزار سهام راس اخیراً به خانه دوران کودکی خود، بره هالو، می سی سی پی بازگشته است. ساکنان از مشاوره سهام او پول به دست آورده اند، اما آخرین توصیه او در مورد معامله ادغام انجام نشد و باعث هزینه پس انداز بسیاری از آنها شد. او خانه همسایه را به پیشخدمت محلی دیلین اجاره می دهد که در دبیرستان به او علاقه داشت. لوسیوس جنایتکار محلی، پدر دیلین را که در حال مبارزه با سرطان است، می کشد. دیلین علیرغم اندوه ظاهری خود، لوسیوس را فریب داد و او را مجبور کرد که پدرش را برای تسویه حساب بیمه عمر 550000 دلاری بکشد...

مطالعه بیشتر

بازیگران فیلم لحظه ای که مرده به هوش می آیی

کول  هاسر

کول هاسر در نقش راس پاتر

جیمی الکساندر

جیمی الکساندر در نقش دیلین مور

مورگان فریمن

مورگان فریمن در نقش کلانتر تورموند فاولر

رونی یلورتون

رونی یلورتون در نقش بازدیدکننده بخش کلانتر (بی اعتبار)


عوامل فیلم لحظه ای که مرده به هوش می آیی
مایکل  میلر

مایکل میلر

کارگردان
مایکل  میلر

مایکل میلر

نویسنده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 28 مهر 1401
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی

باکس آفیس
فروش دنیا
35,162 دلار

معرفی فیلم لحظه ای که مرده به هوش می‌ آیی

لحظه ای که مرده به هوش می‌ آیی (The Minute You Wake Up Dead) یک فیلم آمریکایی در ژانر مهیج محصول 2022 است. مایکل مایلر (Michael Mailer) کارگردانی این فیلم را برعهده داشت و در نوشتن فیلمنامه از تیموتی هالند (Timothy Holland) نیز کمک گرفت. فیلم در سینماها و به صورت دیجیتال منتشر شد. اگرچه منتقدان درباره این اثر نظر مثبتی نداشتند اما لحظه ای که مرده به هوش می‌ آیی می‌تواند به عنوان فیلمی مهیج شما را سرگرم کند.

داستان فیلم لحظه ای که مرده به هوش می‌ آیی

خلاصه ی فیلم The Minute You Wake up Dead درباره یک دلال در شهری کوچک است که با پیشخدمتی خجالتی و آرام قرار می‌گذارد و درگیر یک عملیات کلاهبرداری بیمه می‌شوند در همین حین قتلی اتفاق می‌افتد و یکی از این دو باید جوابگوی آن باشند. حال تمام خلافکارهای منطقه که از موضوع آگاه شده‌اند، سهمی می‌خواهند.

بازیگران فیلم لحظه ای که مرده به هوش می‌ آیی

مورگان فریمن (Morgan Freeman) هنرپیشه، کارگردان و راوی اهل آمریکا در نقش ترموند فوولر، کول هاسر (Cole Hauser) بازیگر اهل آمریکا در نقش راس پاتر، جیمی الکساندر (Jaimie Alexander) بازیگر آمریکایی در نقش دلانی مور و دارن من (Darren Mann) هنرپیشه اهل کانادا در نقش لوسیوس مک‌فالز از بازیگران فیلم هستند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.