پاراج
قهرمان ضعیف کلاس 1
قهرمان ضعیف کلاس 1
قهرمان ضعیف کلاس 1

سریال قهرمان ضعیف کلاس 1 (Weak Hero Class 1 2022)

8/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

8.5/10

6.9هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign100%

داستان سریال قهرمان ضعیف کلاس 1

"قهرمان ضعیف کلاس 1" یک سریال تلویزیونی کره‌ای است که در سال 2022 به روی آنتن رفته است. این سریال بر اساس وبتون محبوب "ضعیف قهرمان" نوشته Seopass ساخته شده است. داستان این سریال در مورد یون سی اون است که جزو ۱٪ برتر دانش‌آموزان کلاسش قرار دارد و تنها به مطالعه علاقه‌مند است. او از نظر فیزیکی ضعیف است، اما از رقبای خود که توسط جئون یونگ‌بین رهبری می‌شوند، عقب نمی‌افتد. با استفاده از مهارت‌های تصمیم‌گیری سریع، دانش خود در زمینه فیزیک و وسایل موجود در محیط اطرافش، سی اون خود را در مقابل اعمال خشونتی که توسط آنها افزایش پیدا می‌کند، محافظت می‌نماید. اما زمانی که در وضعیتی بسیار خطرناک قرار می‌گیرد، کمکی از آهن سو هو، قوی‌ترین جنگنده کلاسش، و اوه بیم سوک پسر ترد شده یک نماینده مجلس، دریافت می‌کند. سه نفر در تلاش برای بقا در زندگی دبیرستانی پر از خشونت، دوست می‌شوند و می‌آموزند که واقعیت قوی بودن چیست.

تریلر رسمی سریال قهرمان ضعیف کلاس 1

تریلر رسمی سریال قهرمان ضعیف کلاس 1

بازیگران سریال قهرمان ضعیف کلاس 1

پارک  جی-هون

پارک جی-هون در نقش گری یون / ...

چوی هیون ووک

چوی هیون ووک در نقش آن سو هو / ...

هونگ  کیونگ

هونگ کیونگ در نقش برایس اوه / ...

لی  یون

لی یون در نقش جوان یی

شین  سونگ-هو

شین سونگ-هو در نقش جئون سوک دائه

چا وو مین

چا وو مین در نقش وو یانگ

جو هان چول

جو هان چول در نقش اوه جین وون

یون جونگ هون

یون جونگ هون در نقش جونگ چان

نا چول

نا چول در نقش کیم گیل سو


عوامل سریال قهرمان ضعیف کلاس 1
یو سو-مین

یو سو-مین

کارگردان
پریمری

پریمری

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 26 آبان 1401
کشور مبدا
کره جنوبی
زبان
کره ای
1

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.