تاکسی 1998
تاکسی 1998

فیلم تاکسی (Taxi 1998)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

7/10

90.7هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign81%

داستان فیلم تاکسی 1998

فیلم تاکسی در مارسی فرانسه می گذرد و حول یک پسر ماهر به نام دانیل می‌چرخد که به عنوان پیک در یک پیتزافروشی کار می کند و سفارش ها را با اسکوتر تحویل می دهد. بالاخره رویاهای دانیل به حقیقت می پیوندد و مجوز می گیرد تا راننده تاکسی شود. او که توسط پلیس به خاطر یک تخلف بزرگ سرعت گرفتار می شود، به یک بازرس بازنده به نام امیلین کمک می کند تا دزدان بانک آلمانی را دستگیر نماید، زیرا خودش نمی تواند رانندگی کند. در عوض، گواهینامه و شغل رویایی خود را دوباره به دست می آورد.

بازیگران فیلم تاکسی 1998

ماریون کوتیار

ماریون کوتیار در نقش Lilly Bertineau

مانوئلا گوراری

مانوئلا گوراری در نقش Camille Coutant-Kerbalec

سامی ناصری

سامی ناصری در نقش Daniel Morales

فردریک دیفنتال

فردریک دیفنتال در نقش Émilien Coutant-Kerbalec

اما ویکلوند

اما ویکلوند در نقش Petra (as Emma Sjöberg)

برنارد فارسی

برنارد فارسی در نقش Commissaire Gibert

اریک برنگر

اریک برنگر در نقش Butcher (as Eric Berenger)

فیلیپ دو ژانراند

فیلیپ دو ژانراند در نقش Passenger to Airport

ادوار مونتوت

ادوار مونتوت در نقش Alain

ریچارد سامل

ریچارد سامل در نقش German Gangster #


عوامل فیلم تاکسی 1998
لوک  بسون

لوک بسون

تهیه کننده
لوک  بسون

لوک بسون

نویسنده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 29 آبان 1377
کشور مبدا
فرانسه
زبان
فرانسوی، آلمانی، کره ای، پرتغالی

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.