قلب سیاه
قلب سیاه

سریال قلب سیاه (Siyah Kalp 2024)

8.9/10

10 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.2/10

217 نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان سریال قلب سیاه

سریال قلب سیاه، روایت زندگی زنی به نام سومرو است که فرزندان دوقلویش را که در جوانی به دنیا آورد ترک کرد و زندگی و خانواده جدیدی برای خود ساخت. ملك و نوح از آخرين كلمات مادربزرگشان به هويت مادرشان پی می برند و به دنبال او می روند. سومرو که اکنون با یکی از ثروتمندترین تاجران کاپادوکیه به نام سامت ازدواج کرده است، با فرزندانی که برای او به دنیا آورده به زندگی مجلل خود ادامه می دهد. در این میان، پسر سامت به نام جهان که از ازدواج اولش است، درگیر نقشه های خانوادگی می شود...

مطالعه بیشتر
فراگمان قسمت اول سریال قلب سیاه

فراگمان قسمت اول سریال قلب سیاه

بازیگران سریال قلب سیاه

اجه اوسلو

اجه اوسلو در نقش سومرو

هفسانور  سانجاک توتان

هفسانور سانجاک توتان در نقش ملک

ارس  آیدین

ارس آیدین در نقش نوح

لیلا  تانلار

لیلا تانلار در نقش سویلای

بوراک توزکوپاران

بوراک توزکوپاران در نقش جهان

اسرا درمانجی اوغلو

اسرا درمانجی اوغلو در نقش حکمت

بوراک سرگن

بوراک سرگن در نقش سامت

گنجو اوزاک

گنجو اوزاک در نقش ایسَت

ایلکر آکسوم

ایلکر آکسوم در نقش تحسین

بولنت پولات

بولنت پولات در نقش بنیامین

درین اینس

درین اینس در نقش هاریکا

آیسه تونابویلو

آیسه تونابویلو در نقش انیسه

گوزده چیاجی

گوزده چیاجی در نقش جانان

دنیز کاراباس

دنیز کاراباس در نقش اسما

ایسیل یوچسوی

ایسیل یوچسوی در نقش نیهایت

فردا  ایشیل

فردا ایشیل در نقش سکینه

سما چیرکباسی

سما چیرکباسی در نقش سکینه


عوامل سریال قلب سیاه
امراه آگوس

امراه آگوس

کارگردان
کرم چاکیراوغلو

کرم چاکیراوغلو

کارگردان
اولوچ  بایراکتار

اولوچ بایراکتار

کارگردان
بوراک  ساگیاسر

بوراک ساگیاسر

تهیه کننده
تیمور ساوچی

تیمور ساوچی

تهیه کننده
اوغور عصمت چاکر

اوغور عصمت چاکر

تهیه کننده
یلدیز  تونچ

یلدیز تونچ

نویسنده
اردم دوغان

اردم دوغان

موسیقی
فزا چالدیران

فزا چالدیران

فیلم بردار
عمر چبیچی

عمر چبیچی

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 22 شهریور 1403
کشور مبدا
ترکیه
زبان
ترکی
شرکت تولیدکننده
شو تی وی
1

درباره قلب سیاه

سریال ترکی قلب سیاه از آن دسته آثار عاشقانه‌ای است که نه‌تنها طرفداران و بینندگان آثار کشور ترکیه، بلکه تمامی افرادی که به دنبال دیدن یک روایت عاشقانه جذاب هستند، باید این اثر را در فهرست خودشان قرار بدهند و در اولین فرصت به تماشای آن بنشینند. این اثر مسائل مختلفی را در خودش گنجانده است که به راحتی نمی‌توان آنها را به عنوان مفاهیم انسانی و عاطفی در نظر نگرفت. به همین دلیل افرادی که سریال قلب سیاه را تماشا کرده باشند به خوبی می‌دانند که این عنوان تا چه اندازه می‌تواند در به نمایش کشیدن مسائل عمیق، استادانه و ماهرانه عمل می کند.

قلب سیاه سریالی است که در سبک‌هایی چون عاشقانه و احساسی قرار می‌گیرد، با این حال سازندگان سریال قلب سیاه سعی داشته‌اند تا ساخته خودشان را به عنوان یک اثر درام به مخاطبان تحویل دهند و تا حد زیادی نیز موفق عمل کرده‌اند. قلب سیاه از محصولات سال 2024 کشور ترکیه است و به همین دلیل از جمله سریال‌های در حال پخش این کشور محسوب می‌شود. بنابراین یکی از دلایلی که باعث می‌شود به سراغ سریال قلب سیاه برویم، همزمانی و تماشا کردن آن به صورت هماهنگ با پخش جهانی این سریال است.

قسمت اول سریال قلب سیاه در تاریخ 12 سپتامبر 2024 در معرض پخش عمومی قرار گرفت و قسمت‌های بعدی این سریال به صورت هفتگی منتشر شدند. از جمله هنرپیشه‌های قلب سیاه می‌توان به بازیگرانی چون اجه اوسلو، هافسانور سانجاک توتان، آراس آیدین و لیلا تانلار اشاره داشت. جالب است که بدانید لیلا تانلار، بازیگری که پیش از این به حضور او در این سریال به عنوان یکی از نقش‌های اصلی اشاره داشتیم، نویسنده فیلمنامه سریال قلب سیاه است. وظیفه کارگردانی سریال ترکی قلب سیاه به صورت گروهی انجام شده و افرادی چون امراه اگوس، کرم چاکراوغلو و اولوچ بایراکتار هریک وظیفه کارگردانی برخی از قسمت‌های این سریال را برعهده داشته‌اند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.