پاراج
دیوار پینک فلوید
دیوار پینک فلوید
دیوار پینک فلوید

فیلم دیوار پینک فلوید (Pink Floyd: The Wall 1982)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

8/10

85.5هزار نفر
metacritic sign47%
rotten tomatoes sign73%

داستان فیلم دیوار پینک فلوید

داستان فیلم "دیوار پینک فلوید" در مورد ستاره راکی در دهه 60 میلادی است. خواننده‌ای که یکی از بنیان‌گذاران موسیقی راک و گروه پینک فلوید بود اما با مشکلات سختی در زندگی خود مواجه شد. مشکلاتی که باعث انزوای اجتماعی وی شد و او را تبدیل به فردی گوشه‌نشین کرد؛ موضوعی که سرانجام او را به کام جنون کشاند...

بازیگران فیلم دیوار پینک فلوید

باب  گلداف

باب گلداف در نقش Pink

کریستین  هارگریوس

کریستین هارگریوس در نقش Pink's Mother

باب  هاسکینز

باب هاسکینز در نقش Rock and Roll Manager

جیمز هیزلدین

جیمز هیزلدین در نقش عاشق

فیل دیویس

فیل دیویس در نقش رودی (در نقش فیلیپ دیویس)

James Laurenson

James Laurenson

جوآن والی

جوآن والی در نقش گروهی


عوامل فیلم دیوار پینک فلوید
آلن پارکر

آلن پارکر

کارگردان

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 26 شهریور 1361
کشور مبدا
انگلیس
زبان
انگلیسی

باکس آفیس
فروش آمریکا و کانادا
22,244,207 دلار
فروش دنیا
22,274,148 دلار

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.