پاراج
دختر پرروی من 2001
دختر پرروی من 2001
دختر پرروی من 2001

فیلم دختر پرروی من (My Sassy Girl 2001)

8.3/10

9 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

8/10

50.9هزار نفر
metacritic sign-
rotten tomatoes sign93%

داستان فیلم دختر پرروی من 2001

فیلم دختر پرروی من بر اساس داستان‌هایی که مردی به نام هو سیک کیم در مورد رابطه خود با دوست‌دخترش بر روی اینترنت منتشر کرده، ساخته شده است. داستان فیلم دختر پرروی من در مورد مردی به نام کیون وو است که با یک دختری بی‌نام و نشون دیدار می‌کند. دیداری که اطرفیان او برداشت اشتباهی از آن دارند. آن‌ها فکر می‌کنند که این دختر بی‌نام و نشان دوست‌دختر کیون وو است و همین موضوع سبب می‌شود تا کیون وو مجبور به یاری این دختر شود تا اینکه...

بازیگران فیلم دختر پرروی من 2001

چا ته هیون

چا ته هیون در نقش کیون وو (در نقش ته هیون چا)

جون  جی هیون

جون جی هیون در نقش دختر

دونگ وون سئو

دونگ وون سئو در نقش فراری (به عنوان دونگ وون سئو)

کواک  جائه یونگ

کواک جائه یونگ در نقش مشتری نوار سبد خرید تحت پوشش (بی اعتبار)


عوامل فیلم دختر پرروی من 2001
کواک  جائه یونگ

کواک جائه یونگ

کارگردان
کواک  جائه یونگ

کواک جائه یونگ

نویسنده
کیم سانگ بیوم

کیم سانگ بیوم

تدوین گر

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
جمعه 5 مرداد 1380
کشور مبدا
کره جنوبی
زبان
کره ای، انگلیسی

باکس آفیس
فروش دنیا
365,429 دلار
4

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.