پاراج
خانواده بدون نژاد وجود ندارد
خانواده بدون نژاد وجود ندارد
خانواده بدون نژاد وجود ندارد

فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد (No Family Without Blood 2024)

0/10

0 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

-

metacritic sign-
rotten tomatoes sign-

داستان فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد

در داستان فیلم "خانواده بدون نژاد وجود ندارد" با شکست تلاش خشونت آمیز برای تصرف شرکت، یک مدیر ارشد در شرکتی خانوادگی، بخشی از کادر مدیریتی را متقاعد می‌کند که به راه‌اندازی یک سازمان استارتاپ قدرتمند بپردازند. یک تلاش پرخطر برای نجات کسب و کار خانوادگی.

مطالعه بیشتر

بازیگران فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد

فیلیپ مایکل  توماس

فیلیپ مایکل توماس

چنس  د رپر

چنس د رپر

آرون  دی. اسپیرز

آرون دی. اسپیرز


عوامل فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد
کاترین  کلوگ

کاترین کلوگ

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
یک‌شنبه 13 اسفند 1402
کشور مبدا
آمریکا

معرفی فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد

خانواده بدون نژاد وجود ندارد (No Family Without Blood) فیلمی آمریکایی در ژانر ماجراجویی، رازآلود و مهیج محصول 2023 است. کارمین جونز (Karmyn Jones) کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد. این اثر در مارس 2024 اکران خواهد شد.

داستان فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد

داستان این اثر براساس واقعیت است. قصه از آن جایی شروع می‌شود که یک مدیر عالی در یک کسب و کار خانوادگی، قصد تصرف این کسب و کار را دارد و یک سوم ‌کارکنان این کسب و کار را متقاعد می‌کند تا به جای دیگری که برای آنها فراهم شده نقل مکان کرده و یک تجارت جدید راه بیاندازند. حال این کارکنان در شرایط حساسی قرار گرفته‌اند و باید نقشه‌ای برای برگرداندن آنها به حالت عادی طراحی شود.

بازیگران فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد

فیلیپ مایکل توماس (Philip Michael Thomas) مجری و هنرپیشه آمریکایی در نقش گادفری، چنس د ریپر (Chance the Rapper) خواننده، ترانه‌نویس، تهیه‌کننده موسیقی و هنرپیشه اهل آمریکا در نقش امانوئل، آرون دی اسپیرز (Aaron D. Spears) بازیگر اهل آمریکا در نقش گابریل، مایکل امری (Michael Emery) بازیگر آمریکایی در نقش رامیل و نیا دیویس (Niya Davis) هنرپیشه آمریکایی در نقش دانیا از بازیگران فیلم خانواده بدون نژاد وجود ندارد هستند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.