پاراج
از شر شیطان نجاتمان ده
از شر شیطان نجاتمان ده
از شر شیطان نجاتمان ده

فیلم از شر شیطان نجاتمان ده (Deliver Us from Evil 2014)

8.2/10

6 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.2/10

85.9هزار نفر
metacritic sign40%
rotten tomatoes sign29%

داستان فیلم از شر شیطان نجاتمان ده

در داستان این فیلم در برانکس در سال 2013، گروهبان کهنه کار عملیات ویژه پلیس نیویورک، رالف سارچی و شریکش باتلر در منطقه 46 گشت می زنند. گزارش یک تماس خشونت خانگی از طریق رادیو می آید. سارچی متوجه می شود که مرد موجود در آدرس یک تفنگدار سابق است. در محل شکایت، سارچی و باتلر با تفنگدار سابق، جیمی تراتنر، که همسرش به شدت مورد ضرب و شتم قرار گرفته است، روبرو می شوند. آنها همچنین متوجه خراش های عمیق روی زمین می شوند. تراتنر فرار می کند. افسران تصور می کنند که جیمی بیمار روانی است یا مواد مخدر مصرف می کند...

مطالعه بیشتر
تریلر رسمی یلم از شر شیطان نجاتمان ده

تریلر رسمی یلم از شر شیطان نجاتمان ده

بازیگران فیلم از شر شیطان نجاتمان ده

اریک بانا

اریک بانا در نقش Sarchie

ادگار رامیرز

ادگار رامیرز در نقش Mendoza

الیویا  مان

الیویا مان در نقش Jen

کریس  کوی

کریس کوی در نقش Jimmy

شان  هریس

شان هریس در نقش Santino

جوئل مک هیل

جوئل مک هیل در نقش Butler

مایک  هیوستون

مایک هیوستون در نقش Nadler

لولو  ویلسون

لولو ویلسون در نقش Christina

جوزه بایز

جوزه بایز در نقش Prisoner in Handcuffs (uncredited)

دوریان میسیک

دوریان میسیک در نقش Gordon


عوامل فیلم از شر شیطان نجاتمان ده
اسکات  دریکسون

اسکات دریکسون

کارگردان
چاد اومان

چاد اومان

تهیه کننده
جری بروکهایمر

جری بروکهایمر

تهیه کننده
اسکات  دریکسون

اسکات دریکسون

نویسنده
کریستوفر  یانگ

کریستوفر یانگ

موسیقی

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
چهارشنبه 11 تیر 1393
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی، اسپانیایی، لاتین، ایتالیایی
بودجه
30,000,000 دلار (تخمینی)

باکس آفیس
فروش اولین هفته آمریکا و کانادا
9,740,471 دلار
فروش آمریکا و کانادا
30,577,122 دلار
فروش دنیا
87,937,815 دلار
1

معرفی فیلم از شر شیطان نجاتمان ده

از شر شیطان نجاتمان ده (Deliver Us from Evil) فیلمی آمریکایی در ژانر ترسناک و فراطبیعی به کارگردانی اسکات دریکسون (Scott Derrickson) است. این اثر براساس کتاب مراقب شب باشید (Beware the Night) اثر رالف سارشی (Ralph Sarchie) براساس داستانی حقیقی ساخته شده است. پل هریسون بوردمن (Paul Harris Boardman) در نگارش فیلمنامه این فیلم به دریکسون کمک کرد. فیلم اگرچه با استقبال از جانب منتقدان روبه‌رو نشد اما با بودجه 30 میلیون دلاری، تقریبا 88 میلیون دلار فروش داشت که فروشی موفق در گیشه محسوب می‌شود.

داستان از شر شیطان نجاتمان ده

داستان درباره رالف، یک افسر پلیس است که با کشیشی عجیب همکاری می‌کند تا ارواح خبیث و قدرت‌‌های شیطانی را که در حال هرج و مرج در شهر هستند از بین ببرد.

هنرپیشه‌های از شر شیطان نجاتمان ده

اریک بانا (Eric Bana) هنرپیشه و کمدین اهل استرالیا در نقش رالف سارشی، ادگار رامیرز (Édgar Ramírez) بازیگر ونزوئلایی در نقش مندوزا، اولیویا مان (Olivia Munn) بازیگر و مجری سابق آمریکایی در نقش جن سارشی، شان هریس (Sean Harris) بازیگر و نویسنده انگلیسی در نقش میک سانتینو و جوئل مک‌هیل (Joel McHale) بازیگر، کمدین و مجری آمریکایی در نقش باتلر در فیلم حضور دارند.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.