یک زوج بی نقص
یک زوج بی نقص

فیلم یک زوج بی نقص (A Perfect Pairing 2022)

5/10

1 نفر
دیدگاه: 0
imdb sign

6.1/10

16.8هزار نفر
metacritic sign55%
rotten tomatoes sign50%

داستان فیلم یک زوج بی نقص

داستان فیلم یک زوج بی‌نقص در مورد دختری به نام لولا است که به عنوان مدیر اجرایی در یک شرکت بزرگ مشغول به کار است. لولا تصمیم می‌گیرد برای متقاعد سازی یک مشتری مهم به مزرعه پرورش گوسفند او در استرالیا سفر کند. او برای رسیدن به هدف خود مجبور می‌شود تا در این مزرعه گوسفندداری مشغول به کار شود. در این میان لولا با یک مرد محلی خشن و مرموز آشنا می‌شود که...

مطالعه بیشتر
تریلر رسمی فیلم یک زوج بی نقص

تریلر رسمی فیلم یک زوج بی نقص

بازیگران فیلم یک زوج بی نقص

ویکتوریا  جاستیس

ویکتوریا جاستیس در نقش Lola

آدام  دموس

آدام دموس در نقش Max

لوکا آستا  ساردلیس

لوکا آستا ساردلیس در نقش Breeze (as Luca Sardelis)

کریگ هورنر

کریگ هورنر در نقش Calder


عوامل فیلم یک زوج بی نقص
استورات  مک دونالد

استورات مک دونالد

کارگردان
دبورا ایوانز

دبورا ایوانز

تهیه کننده

جزئیات بیشتر
تاریخ انتشار
پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1401
کشور مبدا
آمریکا
زبان
انگلیسی

معرفی فیلم یک زوج بی‌ نقص

یک زوج بی نقص (A Perfect Pairing) یک فیلم رمانتیک و کمدی آمریکایی محصول 2022 است. کارگردانی این اثر با استوارت مک‌دانلد (Stuart McDonald) بود و نگارش فیلمنامه یک زوج بی‌ نقص را الیزابت هاکت (Elizabeth Hackett) و هیلاری گالانوی (Hilary Galanoy) برعهده داشتند. این فیلم از سرویس نتفلیکس پخش شد و در حقیقت به منظور سرگرمی و دیدن یک عاشقانه جذاب ساخته شده است. منتقدان راتن تومیتوز در مجموع این اثر را درخور تماشا خواندند و به آن امتیاز خوبی دادند. همچنین اثر توانست توجه مخاطبان را نیز جلب کند و در سرویس نتفلیکس دیده شود و مورد پسند قرار گیرد.

داستان فیلم یک زوج بی‌ نقص

داستان درباره مدیر اجرایی‌ای سختکوش و تواناست که قصد دارد مشتری بسیار مهمی را پای میز معامله بکشاند‌. از این رو به مزرعه پرورش گوسفندی در استرالیا سفر می‌کند. او کم‌کم با دیدن سادگی و طراوت مزرعه به آن محل جذب می‌شود و زندگی برایش معنای دیگری پیدا می‌کند.

بازیگران فیلم یک زوج بی نقص

ویکتوریا جاستیس (Victoria Justice) هنرپیشه و خواننده اهل ایالات متحده در نقش لولا آلوارز، آدام دموس (Adam Demos) بازیگر اهل استرالیا در نقش مکس واگن، لوکا آستا ساردلیس (Luca Asta Sardelis) هنرپیشه استرالیایی در نقش بریز، کریگ هورنر (Craig Horner) بازیگر و موسیقیدان استرالیایی در نقش کالدر از بازیگران اصلی فیلم A Perfect Pairing  هستند‌.

لوگوی پاراج - معرفی فیلم، سریال، انیمه و انیمیشن
پاراج | معرفی فیلم، سریال، بازیگران و عوامل سینما و تلویزیون
وبسایت "پاراج" یک منبع جامع و تخصصی در زمینه معرفی فیلم‌ها، سریال‌ها، انیمه، انیمیشن، مستند و بازیگران سینما، تلویزیون و شبکه خانگی است. پاراج با داشتن یک پایگاه داده گسترده، اطلاعات کاملی از آثار سینمایی و تلویزیونی از جمله ژانر، سال تولید، کارگردان، بازیگران، جوایز، تصاویر، تریلرها، میزان فروش و امتیازات مخاطبان را فراهم می‌کند. علاوه بر این، نقدها و بررسی‌های کارشناسان و کاربران درباره هر اثر نیز در دسترس است، که به شما کمک می‌کند تا قبل از تماشای یک فیلم یا سریال، با دیدگاه‌های مختلف درباره آن آشنا شوید. پاراج همچنین بخشی ویژه برای معرفی بازیگران دارد، که در آن می‌توانید بیوگرافی، فیلم‌شناسی، عکس‌ها، ویدئوها و حواشی مرتبط با هر بازیگر را مشاهده کنید. در کنار همه این موارد جدول پخش هفتگی شبکه‌ها و لیست برگزیدگان جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز از دیگر خدمات می‌باشد. به‌روز رسانی مداوم، پاراج را به محلی ایده‌آل برای علاقه‌مندان به دنیای سینما و تلویزیون که به دنبال اطلاعات دقیق و به‌روز درباره آثار محبوب و جدید هستند تبدیل کرده است. علاوه بر این، بخش‌های ویژه‌ای نیز برای اخبار و رویدادهای مهم دنیای سینما و تلویزیون در نظر گرفته شده است تا کاربران همواره در جریان آخرین تحولات باشند.
samandehi
خدمات ارایه شده در پاراج، دارای مجوز های لازم از مراجع مربوطه می‌باشد و هرگونه بهره برداری و سوء استفاده از محتوای پاراج، پیگرد قانونی دارد.